18.DEO - "to je bio samo san."

848 20 0
                                    

Nakon što je Kathy otišla,sišla sam do dnevne sobe gde su sedeli tata i Carol.

Petar:"Sedi,želimo da pričamo sa tobom." -Podignem obrvu,a zatim pridjem fotelji i sednem na istu.

Ja:"Da?"

Petar:"Carol i ja smo razgovarali.." -Prekinem ga.

Ja:"Molim te predji na stvar." -Pogledao je u Carol,a ubrzo vratio pogled na mene.

Petar:"Mislim da bi trebala malo da pokažeš poštovanja prema Carol,ipak je ona deo porodice."

Ja:"Ja sam ti već jednom rekla,mogu i hoću,ali neka dotična gospodja ne smatra sebe mojom majkom." -Na tren prebacim pogled na Carol,koja je gledala u tatu.

Ja:"Ako je to sve.."

Petar:"Da,da." -Ustanem sa fotelje,a zatim se vratim u sobu te sednem na krevet. Na tren prebacim pogled na maminu sliku koja se nalazila na noćnom stočiću do kreveta. Sama pomisao na njenu smrt me natera na suze,baš kao i sad. Suze su nekontrolisano padale niz moje obraze.

•••

Tony:"Hteo sam nešto da te pitam." -Podignem pogled sa šolje sa kafom na njega.

Ja:"Da?"

Tony:"Da li znaš sa kim Kathy ide na maturu?"

Ja:"Još ni sa kim." -Posebno sam naglasila "Još" sa blagim osmehom na licu,nakon čega se nasmejao.

Ja:"Tony,brate priznaj već jednom da ti se svidja."

Tony:"To si ti rekla." -Podignem obrvu,nakon čega spustim šolju na sto.

Ja:"Pozovi je glupane!"

Tony:"Gde mi je telefon?" -Krenuo je da se osvrće oko sebe.

Ja:"Držiš ga u ruci."

Tony:"A.. Da." -Ustao je sa fotelje,a potom je pozvao dok je nervozno hodao po dnevnoi sobi.

»» Par dana kasnije ««

Konačno,stojim u beloj venčanici ispred njega.. Taj njegov pogled uzburka sve u meni,obožavm to,divan osećaj. Pružio mi je ruku koji sam sa osmehom i toliko sreće prihvatila. Otvorio je vrata,te krenuo da izadje iz sobe. Pustio mi je ruku i izašao iz iste. U tom momentu sve oko mene je postalo crno,sedela sam na podu i gledala u vrata kroz koja je izašao i...

X:"Aurora?" -Čujem da me neko doziva te otvorim oči i ugledam tatu.

Petar:"Jesi dobro?"

Ja:"Da.. Ružno sam sanjala." -Pogledam u pod smrknuto,te pomerim kosu u stranu.

Petar:"Dobro,hajde onda na doručak." -Potvrdno klimnem glavom,nakon čega je napustio moju sobu te sam ponovo oborila glavu na jastuk.

Ja:"To je bio samo san." -Izustim tihim tonom gledajući u plafon.

Ja:"Uf.." -Sklonim pokrivač sa sebe i ustanem sa kreveta,a potom odem u kupatilo. Nakon obavljene higijene sam se presvukla i sišla u dnevnu sobu.

Petar:"Sedi."

Ja:"Nisam gledna,idem odmah u školu." -Klimnuo je glavom,a zatim nastavio da jede. Podigla sam ranac sa poda i napustila kuću. Na putu do škole u glavi sam vrtela san. Ali ipak to je samo san,zar ne? Ubrzo sam došla ispred škole i prišla Kathy i Tony-u.

Ja:"Opa,ništa ne pričate!" -Izustim nakon što vidim da se drže za ruke.

Tony:"Ne moraš ti sve da znaš." -Odmahnem glavom par puta te sednem na klupu.

Ja:"Pa konačno,ali neću da čujem da se žalite jedno na drugo."

Kathy:"Valjda nećeš."

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now