>Aurora Adams<
•••
Nakon naše male "svadje" sam se vratila u svoju sobu razmišljajući o svemu što sam danas čula.. Iskreno me previše zanima ta Aronova ljubavna priča sa tom devojom. Da li bi mi Jeff rekao šta se tu zapravo desilo? Držala sam telefon u ruci dvoumeći se da li da ga pozovem. Par trenutaka kasnije sam pronašla njegov broj u imeniku i pozvala isti.
~poziv~
Jeff:"Hej."
Ja:"Hej,da li si slobodan par minuta moram nešto da te pitam?" -Rekla sam počevši da cupkam nogom o pod.
Jeff:"Naravno,nešto se desilo?
"
Ja:"Može se tako reći,ali zanima me nešto u vezi Arona."Jeff:"Da?" -Osetila sam blagu zbunjenost u njegovom glasu,a zatim ustala sa kreveta i napravila par koraka napred ka prozoru.
Ja:"Kathy mi je nešto spomenula u vezi njega i njegove bivše,da mi možeš reći nešto malo više o tome?"
Jeff:"Šta ti je rekla?"
Ja:"Da on nju još uvek voli i pored toga on želi da je idem sa njim na venčanje." -Par trenutaka je ćutao,a zatim progovorio.
Jeff:"Da,tri godine je bio sa njom u vezi,raskinuli su,mislim,pre nekih dva - tri meseca,ali je Aron još uvek nije preboleo." -Napravio je malu pauzu,a zatim nastavio.
Jeff:"Ona ga je ostavila,a vesti u njenoj udaji su ga baš pogodile." -Ostala sam bez reči. Naizgled tako hladan dečko je zapravo tako osećajan...
Ja:"Hvala ti što si mi rekao."
Jeff:"Vidimo se."
~kraj poziva~
Nakon što sam prekinula vratila sam telefon u džep. Pogledala sam na ručni sat koji je otkucao 8 časova. Nisam htela sad da idem do njega ili da ga zovem,razgovaraću sa njim sutra o tome,ako bude hteo.
~sutra~
Sedela sam na stolici pored pulta i čekala Arona kako bih pričala sa njim. Konačno sam ga ugledala kako ulazi u bar,a istog trena stavlja naočare za sunce na glavu. Ustanem sa stolice,te ga zaustavim.
Aron:"Zdravo i tebi."
Ja:"Da,nego kada je to venčanje?"
Aron:"Sutra,a tvoja konačna odluka je?"
Ja:"Ičiću sa tobom."
Aron:"Baš si divna,a da,u stan možeš da se useliš kad želiš." -Blago zaklimam glavom,a zatim se pomerim nakon čega je otišao na bazen kod svoje "ekipice".
Kathy:"Hoćeš li ići sa njim?"
Ja:"Da." -Kathy se blago osmehnula
.
Ja:"Ne smeškaj se,to je samo jedna noć."Kathy:"Ne srce,glumićeš mu devojku narednih mesec dana."
Ja:"Nisam pristala na to." -Izustim,a zatim uzmem notes i izadjem iz bara. Prišla sam jednom paru koji su mi predhodno mahnuli.
Ja:"Izvolite?"
X¹:"Za mene koktel,bezalkoholni."
Ja:"Dobro,a za Vas?" -Obratim se devojci koja je sedela na ležaljci.
X²:"Isto koktel,ali ja ću alkoholni." -Zaklimam glavom,sa blagim osmehom na licu,a zatim stavim notes u džep i krenem ka ulzu u bar.
Aron:"Aurora?"
Ja:"Hm?" -Okrenem se ka njemu.
Aron:"Zvaću te večeras da se dogovorimo za sutra,može?"Ja:"Može."
X:"Sad muvaš i konobarice." -Dečko pored njega se nasmejao te ga blago udario laktom u stomak. Prevrnem očima,a zatim udjem u bar.
YOU ARE READING
"Loš potez" // 🔚
Romance>> Da li je moguće da jedna noć puna strasti promeni jednoj devojci život? Priča "Loš potez" govori o devojci koja pijana provodi noć sa dečkom kojeg svaka devojka želi. Medjutim,trezna shvata da je to bila greška. Ali ta noć je navela da razmišlja...