Nekoliko trenutaka kasnije ne zaustavio auto,a zatim sklonio pojas sa sebe. Sklonim pogled sa prozora,a zatim otvorim vrata auta i izadjem iz istog.
Aron:"Nema na čemu." -Kako iritantan glas kao i osoba koja ga ispušta.
Ja:"Hvala." -Kažem sa kiselim osmehom na licu,a zatim se okrenem ka hotelu i popnem se uz manje stepenice te udjem kroz vrata istog.
Aron:"Zanima me jedna stvar. Odakle si se ti tako tajanstveno pojavila?" -Ne obazirujući se na to što me je pitao udjem u lift i pre nego što se zatvore vrata istog,Aron je ušao i stao pored mene.
Aron:"Nećeš mi odgovoriti?"
Ja:"Mislim da ne treba da te se tiče!" -Prekrstim ruke,a zatim sačekam da se vrata lifta otvore.
Aron:"Danas si me osramotila pred svima,večeras sam za malo završio u policijskoj stanici zbog tebe. Stvarno si nevolja."
Ja:"Jao baš mi nešto zao,ali nisi morao da se nadješ iza mene i udariš ga flašom u glavu. Mogla sam i sama da ga odjebem." -Zaklimao je par puta glavom blago se smešeći.
Aron:"Da nije bilo mene,ti bi sad bila bez odeće u sobi sa tim starcem."
Ja:"Ha-ha,baš si smešan." ‐Izustim sarkastično,te se konačno lift zaustavi i otvore se vrata istog. Napravim par koraka napred i izadjem iz lifta. Otišla sam do svoje sobe i otključala vrata iste pomoću kartice. Ušavši u sobu,zatvorim vrata,a zatim skinem štikle i odložim ih pored vrata na policu gde je stajala i druga obuća.
~sutra~
1h posle podne,nakon svakodnevne higijene vratim se u sobu,a zatim obukla najobičniju belu majicu u plavi šorc. Kada sam stala ispred ogledala kako bih vezala kosu u rep,začulo zvono na vratima. Pustim kosu,a zatim pridjem vratila i otvorim ista.
Ja:"Evo Kathy samo da.." -Zaustavim se u pola rečenice ugledavši Arona ispred sebe.
Ja:"Aron?" -Izustim njegovo ime upitno blago smrknutog pogleda.Aron:"Dobro jutro i tebi."
Ja:"Šta ćeš ti ovde?"
Aron:"Pa.."
Ja:"Šta?" -Napravio je jedan korak ka meni,te se odaljim nakon čega je prošao pored mene i ušao u sobu. Zatvorim sobu i okrenem se zbunjeno ka njemu.
Aron:"Završili smo na tv-u,kao par koji se drži za ruke i izlazi iz kluba zbog lošeg incidenta."
Ja:"Molim?"
Aron:"Za ovo si ti kriva."
Ja:"Ja? Jesam li te ja uhvatila za ruku i izašla iz kluba!?"
Aron:"3..2.." -Gledala sam ga sa zbunjenim izrazom lica. Šta budala odbrojava?
Aron:"Aha,evo ga." -Izustio je par trenutaka nakon što mu je zazvonio telefon,a zatim se na isti javio.
Aron:"Halo tata?" -Par trenutaka kasnije njegov otac je povisio ton te je Aron udaljio telefon od uveta.
A. otac:"Kakve su ono vesti!?"
Aron:"A da pričamo kasnije o tome?"
A. otac:"O čemu se ovde dešava? Kakva je ovo sramota!?" -Aron me je samo pogledao,a zatim usmerio pogled ka telefonu u prekinuo poziv.
YOU ARE READING
"Loš potez" // 🔚
Romance>> Da li je moguće da jedna noć puna strasti promeni jednoj devojci život? Priča "Loš potez" govori o devojci koja pijana provodi noć sa dečkom kojeg svaka devojka želi. Medjutim,trezna shvata da je to bila greška. Ali ta noć je navela da razmišlja...