•••
Kathy:"Koliko vidim baš ste se zgotivili." -Rekla je verovatno misleći na vesti,spuštajući šolju kafe na stakleni sto ispred mene.
Ja:"Ne,čini ti se." -Pogledala me je podigavši jednu obrvu,a zatim se smestila na kožnu fotelju.
Kathy:"Ja ne bih tako rekla."
Ja:"Ma daj,neću da pričam o njemu Kathy."
Kathy:"Okej,okej." -Blago zaklimam glavom vrativši šolju na sto.
Ja:"Kathy moramo u bar!" -Izustim pogledavši u ručni sat,a zatim ustanem sa garnitire.
Kathy:"Tačno,idemo." -Uzela je telefon sa stola,te smo napustile njenu sobu,a zatim i hotel. Otišle smo do bara u kojem je već bila prilično velika gužva,kao i na bazenu. Obukla sam crvenu košulju,a zatim uzela notes i olovku,te krenula da uslužujem goste.
Kathy:"Ja ću ovaj put da poslužim osobe na bazenu."
Ja:"Dobra ideja." -Izašla je iz bara dok sam je prošla sa druge strane pulta. Bar danas želim da izbegnem bilo kakve nevolje. Pod "nevolje" mislim na Arona i njegovu "ekipicu" koja mi prilično ide na živce.
X:"Ćao,ćao." -Okrenem se i ugledam Arona,kako divno..
Ja:"Šta želiš?" -Kažem drsko sa smorenim izrazom lica.
Aron:"Zar ne misliš "Dobar dan,izvolite,šta želite"?
Ja:"Ne. Šta hoćeš?"
Aron:"Ovaj put samo sok od pomorandže." -Neprimetno zakolutam očima,a zatim u čašu sipam već iscedjeni sok od pomorandže i istu tu čašu spustim na pult ispred njega.
Aron:"Hvala." -Seo je na stolicu sa druge strane pulta,te stavio ruku oko čaše podigavši pogled ka meni.
Ja:"Šta?" -Upitam ga drsko.
Aron:"Baš si se lepo svadjala sa mojim ocem." -"Nasmejem" se kiselo. Mislim i nije uopšte bio smešak.Aron:"Znaš.. Razmišljao sam nešto. Naravno zbog ovih lažnih vesti." -Pogledam ga naslonivši se dlanovila na pult.
Aron:"Za nekih par dana je mojoj bivšoj venčanje,razmišljao sam da ti ideš sa mnom."
Ja:"Nema šanse,zaboravi na to."
Aron:"Zašto?"
Ja:"Prvo,tvoj otac kao i tvoja majka me mrze zbog vesti,drugo ne poznajem skoro nikoga ovde,treće jednostavno ne želim." -Kažem u jednom dahu nadajući se sa neće biti naporan oko toga.
Aron:"Razmisli ti još malo,ovakva prilika se ne propušta." ‐Zakolutam očima,nakon čega je uzeo čašu sa sokom i sa smeškom ustao sa stolice te napustio bar. Ovaj nije normalan. Malo pre pokazuje jedno lice,sad drugo,šta je sledeće?
Kathy:"Šta je hteo?" -Upitala me prilazeći pultu,a zatim sela na stolicu.
Ja:"Ništa bitno."
Kathy:"Ne razumem? Izašao je odavde smešeći se."
Ja:"On je debil,blago rečeno."
Kathy:"Lep je,Aurora."
Ja:"Dobro i?" -Kažem gledajući u providnu čašu koju sam brisala.
Kathy:"Ma zaboravi."
Ja:"Tako je bolje." -Vratim čašu pored ostalih.
•••
X:"Možeš doći?" -Okrenem se ka tom dečku,a zatim mu pridjem.
Ja:"Izvoli."
X:"A ne,ne želim ništa. Zanima me nešto drugo." -Pogledam ga blago zbunjeno.
Ja:"Da?"X:"Ti si devojka sa kojom je Aron bio u klubu?" -Pre nego što sam uspela da odgovorim,Aronov drug nam je prišao.
Jeff:"Možeš da mi doneseš mineralnu vodu?" -Blago zaklimam glavom.
•••
Uzmem čašu u ruku,a zatim zaobidjem pult,medjutim Jeff je ušao u bar,a potom mi prišao. Pružila sam mu čašu koju je uzeo.
Ja:"Hvala ti za ono malo pre."
Jeff:"Nema potrebe za tim." -Blago se osmehnem,a zatim prodjem rukom kroz kosu dok sam prolazila oko pulta.
Ja:"Želiš li još nešto?"
Jeff:"Ne,ali morao bih nešto da te pitam. Naravno ako ne želiš da odgoviriš na to,okej je."
Ja:"Da?"
Jeff:"Vesti su laž ili zapravo ima nešto izmedju tebe i Arona?"
Ja:"Naravno da nema,iskreno ja njega uopšte ne podnosim,jako je iritantan." z
‐Jeff se nasmejao na tren pogledavši u čašu.Jeff:"Da,ponekad zna da bude iritantan."
Ja:"Bar me ti razumeš." -Nasmejali smo se,a zatim nas je prekinuo niko drugi osim Aron. Istog trena mi je nestao osmeh sa lica i pojavila se moja ozbiljna faca.
Aron:"Vidim,baš vam je lepo."
Jeff:"Ma pričali smo nešto." -Seo je na stolicu pored Jeffa,te podigao pogled ka meni.
Arom:"Lepo."
Jeff:"Dobio sam pozivnicu za venčanje od Melisse. Zar se već udaje?" ‐Blago sam se namrštila jer nisam razumela o čemu pričajum.
Aron:"Izgleda da,da." -Osetila sam nešto čudno u njegovom glasu,kao.. Tuga? Šta li se tu desilo?
Jeff:"I tebe je pozvala?"
Aron:"Da."
Jeff:"I ičićeš?"
Aron:"Nema razloga da ne odem."
YOU ARE READING
"Loš potez" // 🔚
Romance>> Da li je moguće da jedna noć puna strasti promeni jednoj devojci život? Priča "Loš potez" govori o devojci koja pijana provodi noć sa dečkom kojeg svaka devojka želi. Medjutim,trezna shvata da je to bila greška. Ali ta noć je navela da razmišlja...