Obukao sam duks,a potom izašao iz sobe,spustio sam se niz stepenice te ugledao Hannu u dnevnoj sobi.
Hanna:"Srce ideš negde?" -Ignorisao sam njeno pitanje,a zatim otvorio vrata i u tom momenti ugledao Auroru. Sva srećna mi je skočila u zagrljaj.
Aurora:"Nedostajao si mi." -Obgrlim je rukama oko struka,te par trenutaka posle se odmakne od mene. Na trenutak je pogledala iza mene i videla Hannu,te joj se promenio izraz lica.
Aurora:"Šta će ona ovde?"
Hanna:"Ah,Aurorice stigla si baš na vreme da ti kažem lepe vesti. -Aurora me čudno pogledala.
Aurora:"O čemu ona priča?" -Upitala me,a potom prošla pored mene,nakon čega sam zatvorio vrata i prišao im. Istog trena Hanna me je primila za ruku.
Aurora:"Šta se dešava?" -Na tren je usmerila pogled ka našim rukama,te ga vratila na mene.
Hanna:"Hoćeš joj ti reći ili ja?" -Nisam mogao ni reči da progovorim gledajući je,bila je na ivici suza.
Hanna:"Dobro,ja ću. Aurora treba da nam čestitaš,Logan će da postane tata. Trudna sam!"
Aurora:"Šta?" -Gledala je u mene očima punim suza koje su samo čekale da poteknu niz njene obraze.
Aurora:"Ne,ti sigurno lažeš." -Nabacila je lažan osmeh na lice dok su suze neprekidno padale niz njene obraze.Hanna:"Ne." -Rekla je sa osmehom na licu.
Ja:"Aurora.. Mogu da ti objasnim."Aurora:"Ne moraš,čestitam Vam." -Izustila je slomljeno,a potom izašla iz kuće.
»» 𝐀𝐮𝐫𝐨𝐫𝐚 𝐀𝐝𝐦𝐚𝐬 ««
Izašla sam iz kuće brisajući suze koje su neprestano tekle niz moje obraze. Zašto sam mislila da se tako brzo promenio? Zašto sam ga uopšte zavolela? Koja si ti glupača Aurora. Sama pomisao na njega uzburka nešto u meni,ali pomisao na to da je Hanna trudna i da nosi njegovo dete nešto salama u meni. Osećam veliki teret na srcu,kao da ne mogu da dišem... Podignem pogled,a potom otvorim kapiju i izadjem iz dvorišta.
•••
Ja:"Osećam kao da se gušim Kathy. Volim ga,mislila sam da se jebeno promenio. Sjebala sam se. Jebeno sam glupača,poverovala sam u sve što mi je rekao." -Rekla sam dok sam se bukvalno gušila u sopstvenim suzama.
Kathy:"Smiri se Aurora."
Tony:"Pozliće ti,znaš da ne možeš da se nosiš sa tolikim stresom." -Pokušavali su da me smire,medjutim nije im išlo baš najbolje.
Ja:"Ja.. Ja ne žel..." -U sekundi sam osetila veliku iscrpljenost,nisam mogla više ni da stojim na nogama dok oči nisam mogla da držim više ni tren otvorene. Ovo se zadnji put desilo kada mi je majka preminula.. U sledećem trenutku sve što sam videla postalo je mutno,a ubrzo je nastao i mrak. Pala sam..
YOU ARE READING
"Loš potez" // 🔚
Romance>> Da li je moguće da jedna noć puna strasti promeni jednoj devojci život? Priča "Loš potez" govori o devojci koja pijana provodi noć sa dečkom kojeg svaka devojka želi. Medjutim,trezna shvata da je to bila greška. Ali ta noć je navela da razmišlja...