9.DEO - "gde ideš?"

978 24 0
                                    

»» Veče ««

Ja:"Da,tu sam za 10 minuta i još nešto. Samo devojke zar ne?" -Upitam je dok sam pogled prebacivala sa jednog na drugi komad odeće u ormaru.

Kathy:"Da,Matteo nam neće smetati."

Ja:"Top." -Izustim,a ubrzo prekinem poziv te ostavim telefon na sto i uzmem odeću iz ormara te obučem isto. Stavim telefon u džep od farmerki,a zatim sidjem do dnevne sobe.

Petar:"Gde ideš?"

Ja:"Do Kathy,verovatno ću prespavati tamo,mislim sutra je vikend,pa što da ne." -Klimnuo je glavom,a zatim prebacio drugi program na tv-u.

Petar:"Onda sutra razgovaramo."

Ja:"Ok." -Obujem patike,a zatim obučem jaknu.

Ja:"A o čemu?" -Dodam..

Petar:"O svemu." -Klimnem glavom dva puta,a potom napustim kuću. Laganim korakom sam krenula do Kathy-ine kuće koja je bila udaljena samo na 10 minuta od moje. Nakon 10-ak minuta sam došla do iste,a potom pozvonila i sačekala da mi neko otvori.

Matteo:"Ćao Aurora."

Ja:"Ćao." -Pomerio se u stranu kako bih mogla da udjem u kuću što sam i uradila.

Ja:"Kathy je u sobi?"

Matteo:"Da." -Zatvorio je vrata,a potom sam se popela uz stepenice i ušla u njenu sobu.

Ja:"Pa hello."

Maria:"Nisam te dugo videla." -Ustala je sa kreveta,a potom me zagrlila. Maria,drugarica iz osnovne škole. Tačno,baš dugo se nismo videle.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now