45.DEO - "bezuspešni pokušaji.."

562 19 0
                                    


Nakom što je većina osoba otišlo iz bara sela sam na stolicu sa druga strane pulta od Kathy.

Kathy:"Da li si gledala neke stanove?"

Ja:"Danas sam planirala da pogledam."

Kathy:"Ako budeš htela ičiću i ja sa tobom."

Ja:"To bi bilo super." -Usmerim pogled ka izlazu iz bara,gde sam videla delić onoga što se dešava na bazenu. Pitam se samo šta se desilo Aronu? Ma daj,Aurora čoveče šta tebe briga za njega? U ostalom ne podnosiš ga. Svadjala sam se sama sa sobom u sopstevnim mislima sve do trenutak kada me Kathy prekinula u tome.

Kathy:"Nešto si se zamislila?"

Ja:"Malo."

•••

Nakon radnog vremena,prošetale smo gradom,a zatim pogledale par stanova.

Ja:"Ovaj mi se najviše dopada." -Izustila sam osvrčući se oko sebe i gledajući ceo stan. Većina je već bila sredjna ovde. Napravila sam par koraka ka terasi koja je imala sjajan pogled na more.

Ja:"Ovaj ću verovatno kupiti,samo.. Stan je prelep,verovatno je veoma skup,tako da mi jedan posao neće biti dovoljan."

Kathy:"Na šta tačno misliš? Da radiš dva posla? Aurora nema šanse,ništa nećeš stizati."

Ja:"Ako planiram da živim ovde,moram se snaći,a to je jedina mogućnost." -Par puta je blago odmahnula glavom,prekrstivši ruke.

Ja:"Nego,idemo? Sutra ću razgovarati sa vlasnikom."

Kathy:"Ajd." -Napustile smo stan i vratile se u hotel.

Kathy:"Ja sam ovde još dve sedmice."

Ja:"Znam."

•••

» 𝐀𝐫𝐨𝐧 𝐌𝐲𝐞𝐫𝐬 «

Šest časova posle podne. Napolju je još uvek dan,ali u mojoj sobi ne potpuni mrak. Tamno plavi paravani su prekrivali prozore i sprečavali bilo kakve svetlosne zrake da dopru u moju sobu. Dok sam sedeo na ogromnom krevetu razmišljao sam o Melissi. Udaje se? Izgleda da joj naša veza,kao i ja ništa nije značila čim je odličila odmah da se uda. Nije prošlo ni tri meseca od kako smo prekinuli našu trogodišnju vezu,ona se već za sedmicu dana udeje. Kako ću je gledati pored nekoga drugog? Uskoro ću je ponovo videti,ali ovaj put u belom.. Blago se osmehnem sudržavajući suze koje su samo čekale da poteknu kao kiša. Da,u beloj prelepoj venčanici u kojoj sam je sanjao pored sebe. Uskoro će da stoji pored drugog,držeći njega za ruku i sa osmehom će reći "Da".. Baš onako kako smo mi pričali i zamišljali ona će sve to da proživi sa njim. A ja? Ja je i dalje volim. Ona je jedina devojka koju istinski i dalje volim. Verujem da ni jedna ne može da je zameni. Ona je oduvek i zauvek ostala urezana u moje srce.. Zatvorim oči na par trenutaka,te suze padnu niz moje obraze. Otvorivši oči dohvatim flašu viskija sa stola i otvorim je. Zapalim cigaretu,a zatim povučem jedan dim. Alkohol,ponovo.. Verujem da će mi pomoći,ali bezuspešni pokušaji zaboravljanja..

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now