Kathy:"Danas smo ponovo na bazenu."
-Zakolutam očima,a potom se presvučem,a odeču vratim u ranac.
Hanna:"Pa Aurora,nisam čula sa kim ti ideš na maturu?"
Ja:"Rekla bih ti ne tiče te se,ali idem sa Matteom. Veoma lep dečko."
Hanna:"Znam li ga?"
Ja:"Ne."
Hanna:"Lepo." -Zaobišla me,a potom izašla iz slačionice.
Kathy:"Matteo je lep,a?"
Ja:"Ma daj Kathy,ne shvataj sve ozbiljno." -Izašle smo iz slačionice i otišle do bazena.
Kathy:"Gde je profesor?"
Tony:"Sad je bio tu." -Prekrstila sam ruke te pogledala u Hannu koja je bila sa Loganom i njegovom "ekipicom". Nisam pričala sa njim još od one noći. Da li i on ćuti o tome kao i ja?
Tony:"Aurora?"
Ja:"Hm?" -Vratim pogled na njih dvoje.
Tony:"Nešto si se zamislila?"Kathy:"A znam,razmišlja o Loganu." -Izvila je usne u blagi osmeh te na tren pogledala Logana iza mene.
Ja:"Vi ste ludi."
Kathy:"Je l' znaš da su Hanna i on raskinuli?"
Ja:"Lažeš!?"
Kathy:"Eto vidiš! Zaljubila si se!" -Smejali su se dok sam ih ja gledala smrknuto.
•••
Ja:"Šta sad hoćeš Kathy?" -Upitam sama sebe dok sam se vraćala bazenu. Medjutim nije bila tu.
Ja:"Ona mene zeza." -Izustim sebi u bradu,a potom je pozovem,ali se nije javljala.
Logan:"Neće doći." -Ugledam ga kako stoji pored bazena prekrštenih ruku.
Ja:"Još mi samo ti trebaš."
Logan:"Znam da ne možeš da dišeš bez mene." -Napravio je par koraka prema meni.
Ja:"Samo se pomeri." -Izustim kroz zube,te krenem ka njemu da ga zaobidjem,ali me u trenutku uhvatio za nadkalticu i vratio ispred sebe nakon čega sam ga pogledala u oči.
Ja:"Pusti me."
Logan:"Samo želim da pričam sa tobom,Aurora."
Ja:"Nemamo o čemu!"
Logan:"Imamo." -Osetila sam kako mi steže nadlakticu,nakon čega me pribio uz sebe.
Ja:"U školi smo!"
Logan:"Neka smo." -Krenuo je da me poljubi te sam napravila korak unazad,te u sledećem trenutku nisam osetila tlo pod nogama. Pala sam u bazen i povukla Logana sa sobom. Nakon što sam izašla iz vode sklonila sam kosu sa lica i pogledala Logana.
Logan:"Divno Aurora,mokri smo." -Okrenem se ka ivici bazena te izadjem iz istog.
Logan:"I? Šta ćemo sad?"
Ja:"Ne znam za tebe,ali ja idem kući." -Izustim,a potom ocedim majicu nakon čega je i on izašao iz bazena.
Logan:"Aurora šta se dešava sa tobom?"
Ja:"Sa mnom? Ništa! A i u ostalom zašto se tebe to tiče!?"
Logan:"Možda zato jer želim da ti pomognem."
Ja:"Hvala,ne treba mi nikakva pomoć." -Zadnji put ga pogleda te se okrenem i krenem ka izlazu sale.
Logan:"Znam kako je to kad izgubiš člana porodice." -Zastala sam,ponovo sam osetila istu bol u grudima,htela sam da izadjem iz sale,ali kao da nisam imala kontrolu nad sopstvenim telom.
Ja:"Kako ti znaš za..?"
Logan:"Rekla mi je Kathy."
YOU ARE READING
"Loš potez" // 🔚
Romance>> Da li je moguće da jedna noć puna strasti promeni jednoj devojci život? Priča "Loš potez" govori o devojci koja pijana provodi noć sa dečkom kojeg svaka devojka želi. Medjutim,trezna shvata da je to bila greška. Ali ta noć je navela da razmišlja...