~sutra~
Mesto venčanja je bilo skroz u drugom gradu,par sati vožnje autom. Nakon što je vozač otvorio vrata auta,sela sam na sedište istog.
Aron:"Do tamo nam treba nekih dva sata."
Ja:"Znam." -Izustim dok sam pokušavala da izvučem pojas,ali nije išlo.
Aron:"Da ti pomognem?"
Ja:"Sama ću." -Par trenutaka kasnije je stavio ruku na pojas te sam okrenula glavu ka njemu gde su nam se i pogledi sreli. Par momenata smo se samo tako gledali dok vozač nije progovorio.
Vozač:"Gospodine možemo li krenuti?" -Skrenem pogled u stranu,nakon čega je Aron izvukao pojas te sam se vezala. Pomerio se od mene i seo na sedište.
Aron:"Naravno." -Izustio je skrenuvši pogled ka prozoru. Šta bi ovo? Pomislila sam..
Ja:"Ovaj.. Koliko ćemo se zadržati tamo?"
Aron:"Tek sutra se vraćamo." -Potvrdno zaklimam glavom.
•••
Konačno,nakon tri sata,vozač je zaustavio auto ispred velikog hotela za venčanja. Pogledala sam isti kroz prozor auta,a zatim sklonila pojas sa sebe i uzela torbicu sa sedišta. Izadjem iz auta,nakon čega su se oko nas u sekundi okupili novinari. Dok smo prolazili pored njih do ulaza postavljali su bezbroj pitanja. Da li smo zajedno? Ko sam ja? Da li sam ja ona devojka koju je izveo iz kluba? I još mnogo sličnih pitanja na koje Aron nije odgovarao. Ubrzo smo ušli u hotel.
Ja:"Da li tvoji roditelji uopšte znaju da sma i ja ovde?"
Aron:"Am.. Zaboravio sam im reći."
Ja:"Divno." -Izustim sarkastično.
Aron:"Ne moraš da brineš. Neće ništa uraditi kako bi uništilo njihov ugled."
Ja:"Mhm." -Razmenili smo još par reči do ulaska u hol gde treba da bude venčanje. -Ušavši u veliki hol prvo nas je ugledala devojka koja nam je prišla. Duga bela venčanica se vukla po podu iza nje dok nam je prilazila. Imala je prilično veliki osmeh na licu.
X:"Kako mi je drago što si došao." -Izustila je srećno,a zatim prišla Aronu i zagrlila ga,te joj je Aron uzvratio. Nakon što je sklonila ruke sa njega pogledala je u mene.X:"To ti je devojka?" -Upitala je znatiželjno vrativši pogled na Arona.
Aron:"Da."
X:"Melissa."
Ja:"Aurora,drago mi je." ‐Nabacim blagi osmeh na lice,nakon čega se rukujem sa njom.
Melissa:"Još jednom drago mi je što ste došli." -Aron je blago zaklimao glavom.
Melissa:"Idem da sredim još nešto pa se vraćam." -Stavila je ruke na Aronova ramena,a zatim otisnula poljubac na njegov obraz. Aron joj je uputio osmeh,te se ona vratila do stola gde su bile neke devojke.
Ja:"Lepo i meni je drago što smo došli." -Izustim sarkastično,nakon čega pridjem prvom stolu i sednem za isti.
Aron:"Jesi li ti to malo ljubomorna?" -Izvadio je ruke iz džepova,a zatim seo na stolicu ispred mene
.
Ja:"Nemam razlog da budem ljubomorna."Aron:"Mhm."
Ja:"Jako si smešan znaš? Zašto misliš da sam ljubomorna uopšte?"
Aron:"Tvoj glas i ponašanje mi sve govori." -Blago se nasmejem.
Ja:"Ako misliš na to što sam drska ili bezobrazna,nisi se prevario. Jer takvo ponašanje nije sad,nego oduvek."
YOU ARE READING
"Loš potez" // 🔚
Romance>> Da li je moguće da jedna noć puna strasti promeni jednoj devojci život? Priča "Loš potez" govori o devojci koja pijana provodi noć sa dečkom kojeg svaka devojka želi. Medjutim,trezna shvata da je to bila greška. Ali ta noć je navela da razmišlja...