29.DEO - "ovo ne može biti istina!"

681 17 3
                                    


»» 𝐋𝐨𝐠𝐚𝐧 𝐇𝐢𝐥𝐥 ««

»» Dve sedmice kasnije ««

Obukao sam majicu koja mi je prva pala pod ruku,a zatim uzeo telefon i ključeve sa stola. Baš kada sam krenula da izadjem iz sobe sa druge strane vrata se začulo kucanje te sam ista otvorio. Video sam majku kako stoji u blagom šoku.

Ja:"Jesi li dobro? Nešto se desilo?"

Natalie:"Logane.. Sidji dole moramo da pričamo sa tobom." -Pogledam je zbunjeno.

Ja:"Zar David nije otišao u firmu?" -Potvrdno je klimnula glavom,te se samo okrenula i sišla niz stepenice. Sav zbunjen zatvorim vrata i podjem za njom. Sišavši niz zadnji stepenik ugledam Hannu i njenu majku kako sede na kožnoj garnituri.

Ja:"Šta se dešava?" -Hanna je podigla glavu te iste skune ustala sa garnitre,a potom mi prišla i obgrlila me rukama oko ledja.

Ja:"Hanna već sam ti rekao nešto."
Sklonila je ruke oko mene,a potom se udaljila.

Maria(Hannina majka):"Logane sedi moramo da pričamo."

Ja:"Predjite na stvar jebeno! Šta Vam je kao da je neko umro pobogu?" -Kažem iznervirano,a potom zaobidjem Hannu i sednem na fotelju.

Ja:"Pričajte već je..." -Zaustavim se kada ugledam papire na stolu. Dohvatim ih,a zatim se ponovo naslonim na naslonjač od fotelje i pogledam papire. Nisam mogao da poverijem u ono što vidim...

Ja:"Ne,ovo ne može biti istina!" -Bacim papire na sto,te besno ustanem sa fotelje.

Maria:"Logane,sine tvoje ima je ovde."

Ja:"To nije istina,ona je sigurno tu umešala prste." -Izgovorivši to pogledam u Hannu koja se držala za stomak.

Hanna:"Logane juče sam radila nalaze i saznali su da si ti otac."

Ja:"Lažeš!"

Natalie:"Smanji ton i pazi kako pričaš! Sve ti piše tu!"

Ja:"Neću poverovati dok se sam ne uverim u to!" -Primim Hannu za nadlakticu,a zatim izadjem sa njom iz kuće.

Ja:"Sedaj u auto!" -Prišla je mestu suvozača,a zatim otvorila vrata i sela na sedište. Udjem u auto,a zatim krenem ka bolnici. Celim putem do tamo u glavi mi je bila samo Aurora. Šta ako je ovo istina? Šta ako sam ja zapravo otac? Ubrzo zaustavim auto ispred bolnice i izadjem iz istog. Udjem sa njom u bolnicu.

Ja:"Gde si radila te nalaze?" -Upitam je,nakon čega me odvela kod doktora.

Hanna:"Logane nalazi su pokazali da si ti orac,zašto opet ovo radim?"

Ja:"Rekao sam ti da želim da se uverim sam!"

•••

Seo sam na hladnu stolicu u čekaonici dok je radila nalaze. Držao sam telefon u ruci i gledao ga kako zvoni. Na ekranu istog je bilo napisano Aurorino ime. Nisam imao snage da se javim,posebno i ako je tačno ono što Hanna govori.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now