17.DEO - "želim te pored sebe Aurora."

883 21 0
                                    

»» Jutro  ««

Probudila me jaka glavobolja,a potom sam i oči otvorila. U sledećem trenutku sam skapirala gde sam i šta se desilo. Ležala sam pored Logana dok mi je glava bila naslonjena na njegove gole grudi,a njegova jedna ruka je bila na mom telu.  Premsetim se u sedeći položaj nakon čega Loganova ruka sklizne sa mene. Držala sam pokrivač oko sebe dok sam gledala u pobacanu odeću na podu,nakon čega sklonim isti sa sebe i ustanem iz kreveta. Predjem rukom preko obraza,a potom obučem svoju odeću. U trenutku kada sam rukom posegnula ka vratima začuo se Loganov glas iza mene.

Logan:"Ne ideš ti još nigde."

Ja:"To je samo u tvojoj glavi!"

Logan:"Želim te pored sebe Aurora." -Okrenem se ka njemu.

Ja:"Da li si normalan!? Jebeno me gledaš kao objekat i misliš da radiš sa mene šta god želiš!? Ne,Logane. Bilo je dosta! Ne zanima me uopšte hoćeš li šta reći svojoj princezici,od mene više ništa slično,nikad nećeš dobiti." -Izustim besno,nakon čega mu ne dozvolim da progovori ni reči,već samo napustim sobu i zalupim vratima.

•••

Kathy:"Da li si već kupila haljinu za maturu?" -Vratim pogled na nju dok je preturala po mom ormaru.

Ja:"Da,tu je negde."

Kathy:"A,našla sam je. Prelepa je."

Ja:"Mhm,hvala." -Izustim gledajući kroz prozor.

Kathy:"Sa kim ideš na maturu?" -Izvijem ramena.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now