34.DEO - "ne znam na šta misliš."

633 20 2
                                    

» 𝐒𝐮𝐭𝐫𝐚 «

Nakon što sam stavila zadnju stvar u kofer,zatvorila sam isti.

Matteo:"Jesi sigurna u to?" -Podignem pogled ka njemu.

Ja:"Da,već sam ti rekla." -Ustanem sa poda,a potom odložim kofer pored ormara,te sednen na krevet.

Ja:"Udji,ne moras stajati na vratima." -Pomerio se od vrata i zatvorio ista.

Matteo:"Da nisi malo požurila sa tim. Mislim ne samo sa tim nego sa svim."
-Pogledala sam ga zbunjeno.

Ja:"Ne znam na šta misliš." -Prišao je krevetu i stao pored istog.

Matteo:"Prilično sam siguran da znaš." -Odmahnem glavom,te ga ponovo pogledam.

Ja:"Nije ni bitno,za sat vremena imamo let,moramo da požurimo." -Ustanem sa kreveta,a potom obučem jaknu koja je predhodno bila na stolici.

Matteo:"Aurora.."

Ja:"Hm?" -Izustim dok sam izvlačila kosu iz jakne. Prišao mi je,a zatim stavio ruke na moja ramena.

Matteo:"Pazite se." -Potvreno klimnem glavom,a potom uzmem kofer iz ugla sobe,te izadjem iz iste. Nakon što sam se spustila niz stepenice u dnevnu sobu,tamo me je čekao tata i naravno Carla.

Petar:"Čuvaj se mila." -Pustila sam kofer,a zatim ga zagrlila.

Carla:"Javi se kad stigneš u hotel."

Ja:"Dobro."

•••

Tony:"Čuvajte se i javite se obavezno."

Kathy:"Nedostajaćeš mi!" -Skočila mu je u zagrljaj dok sam ja nepomično stajala pored Mattea.

Tony:"Pazi mi devojku tamo."

Ja:"Tony,ne idemo u rat,nego u Tursku jebote."

Tony:"Svejedno!" -Nasmejem se,a zatim ga zagrlim.

Kathy:"Logan neće doći?"

Ja:"Ni ne zna da idem." -Okrenem se ka Matteu,a zatim otisnem poljubac na njegov obraz.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now