13.DEO - "mislila sam da spavaš."

921 23 0
                                    

»» Jutro ««

Probudila sam se uz jak udarac,kada sam otvorila oči sakiprala sam da se nalazim na pod pored kreveta zamotana pokrivačem. Protrljam oči,a zatim ustanem sa poda i pokrivač vratim na krevet. Otvorim Kathy-in ormar i uzmem jednu mušku majicu,predpostavljam da je Matteo-va,a zatim obučem istu. Nakon obavljene higijene sam sišla do dnevne sobe.

Ja:"Mislila sam da spavaš." -Kažem Matteu koji je uzimao čašu vode iz kuhinje.

Matteo:"Pogrešno si mislila,a zašto ti ne spavaš?"

Ja:"Pala sam sa kreveta,a inače bih još spavala." -Nasmejao se.

Matteo:"I ti si počela da mi kradeš stvari?" -Pokazao ne na svoju majicu koja se nalazila na meni.

Ja:"Ovo sam našla u Kathy-inom ormaru,ma da predpostavila sam da je tvoje."

Matteo:"Hoćeš kafu?"

Ja:"Ne." -Izustim kratko,te sednem na fotelju.

Matteo:"Zanima me nešto."

Ja:"Da?"

Matteo:"Ti i Logan? Ima li nešto izmedju vas dvoje?" -Počešao se po glavi.

Ja:"Ne,zašto te to uopšte zanima?"

Matteo:"Onako pitam." -Smestio se na kožnu garnituru do mene.

Matteo:"One još spavaju?"

Ja:"Mhm." -Klimnuo je glavom,a potom otpio gutljaj kafe koju je predhodno napravio.

Ja:"Inače platićeš mi za ono sinoć!"

Matteo:"Je l' bilo šta? Nisam vas bezveze zaključao!"

Ja:"Ne,ipao si to bezveze uradio." -Blago se nasmejem.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now