Logan:"Ellie." -Čučnuo je ispred nje te joj podigao glavu,a ona ga pogledala.
Logan:"Čega želiš da se igramo sa tobom?"
Ellie:"Sada sam gladna,želim činke." -Okrenuo se ka meni.
Logan:"Je l' znaš napraviti palačinke?"
Ja:"Mhm."
Ellie:"Jej,idemo da pravimo činke." -Uzviknula je srećno,a zatim ustala sa poda te me uhvatila za ruku. Izašle smo iz sobe,a potom otišle do kuhinje.
Ja:"E sad.. Treba nam brašno,a ti sedi tu." -Podigla sam je na kuhinjski pult,te sam krenula da otvram ormariće kako bih našla brašno i sve potrebno za palačnike. Nakon što sam našla sve,uzela sam činiju i spustila je na kuhinjski pult.
Logan:"Kako imam divnu devojku,zna i da kuva." -Okrenem se ka njemu dok mi se podsmevao.
Ja:"Ha-ha,jako smešno." -Prekrstio je ruke te se naslonio na šank.
Logan:"Na neki način i jeste." -Zakolutam očima,a zatim uzmem jaje i ubacim ga u činiju.
Ellie:"Bato,dodji da pomogneš."
Ja:"Da,da vidimo kakav si ti kuvar." -Podigao je obrvu,a zatim mi prišao i uzeo brašno sa pulta.
Logan:"Bolji od tebe,siguran sam."
Ja:"Mhm." -Par trenutaka kasnije uzeo je brašno u ruku,a zatim mi prosuo sve to na kosu.
Ja:"Da l' si normalan jebote?"
Logan:"Ne psuj pred detetom."
Ellie:"Sada si sva od brašna." -Krenula je da se smeje.
Logan:"Da te poljubim kao izvinjenje?"
Ja:"Mhm." -Kada je prislonio usne na moje dohvatila sam jaje iza njega,a zatim mu isto razbila od glavu,nakon čega se odmakao od mene. Ubrzo je nastao haus u kuhinji. Cela kuhinja ne bila prekrivena bršnom,baš kao i nas troje.
Logan:"Koji nered čoveče."
Ja:"Mhm,a sada ćemo taj nered da počistimo."
Logan:"Ne,nećemo. To ćeš ti da radiš,je l' tako Ellie?" -Potvrdno je klimnula glavom.
Ja:"A nećemo tako." -Uzmem krpu sa pulta te je bacim Loganu.
Ja:"Izvoli gospodine." -Podigao je obrvu.
•••
Nakon dobrih sat vremena sve smo očistili.
Ja:"Logane napravi palačinke,ja idem da presvučem Ellie,nadam se da znaš."
Logan:"Već sam ti rekao da znam."
Ja:"Dobro,idemo Ellie da te presvučemo." -Uhvatila sam je za rukicu,a zatim odvela u kupatilo. Nakon što sam je istuširala uzela sam je u naručije i odnela u Loganovu sobu. Spustim je na krevet i otvorim njen rusačiće gde je bila njega odeća.
Ellie:"Ti voliš Logana?" -Uzmem odeću,a zatim sednem pored nje na krevet.
Ja:"Da,zašto?"
Ellie:"A voli li on tebe?"
Ja:"Voli,valjda." -Obučem je,a zatim uzmem čatku i sednem iza nje kako bih joj isčešljala kosu.
Ellie:"To je lepo,znaš u vrtiću ima jedan dečak,jako je lep i volim ga,ali on mene ne voli." -Nasmejem se na njenu izvjavu.
Ja:"Zavoleće te."
Ellie:"Stvarno?"
Ja:"Stvarno." -Nakon što sam joj osušila kosu vratila sam fen na sto,te ustala sa kreveta.
Ellie:"Lepo je to što ga bar ti voliš."
Ja:"Kako to misliš bar ja?"
Ellie:"Pa znaš,bato nema tatu." -Ostala sam u blagom šoku.
Ja:"Kako..?" -Prekinuo me Logan koji je otvarao vrata sobe.
Logan:"Jeste li završile?" -Zadržim suze,a zatim ustanem.
Ja:"Da,presvukla sam je."
Logan:"Super,palačinke su spremne."
Ellie:"Jej,činke." -Sišla je sa kreveta,a zatim trčečim korakom napustila sobu.
YOU ARE READING
"Loš potez" // 🔚
Romance>> Da li je moguće da jedna noć puna strasti promeni jednoj devojci život? Priča "Loš potez" govori o devojci koja pijana provodi noć sa dečkom kojeg svaka devojka želi. Medjutim,trezna shvata da je to bila greška. Ali ta noć je navela da razmišlja...