23.DEO - "došla ti je devojka."

808 21 3
                                    

Kathy:"Preteruješ,treba da ga saslušaš."

Ja:"Trebala sam."

Kathy:"A sad idi i pričaj sa njim."

Ja:"Ajd idem." -Prekinem poziv,a zatim pogledam kroz prozor. Skrenem pogled na telefon te krenem da se dvoumim oko toga da ga pozovem. Dohvatim jaknu i obučem istu,a zatim izadjem iz kuće. Ubrzo zaustavim taxi i udjem u isti. Kažem čoveku ulicu i broj kuće,a on me odveze tamo.

Ja:"Hvala." -Kažem ljubazno,a potom platim i izadjem iz auta. Položim ruke na vrata žutog auta i blago zalupim ista. Pridjem kapiji i otvorim je,a zatim udjem u dvorište. Pored Loganog auta je bilo još jedno,pridjem vratima i pozvonim. Ubrzo mi ista otvori devojka duge crne kose.

X:"Tražiš nekoga?"

Ja:"Da,Logana."

X:"Logane,došla ti je devojka." -Malo sam se zbunila kada je rekla "devojka".. Zar ona nije ta sa kojom je pričao preko telefona?

X:"Udji,ne stoji tako tu." -Pomerila se u stranu kako bih ušla u kuću što sam i uradila. Zatvorila je vrata,a u sledećem trenutku Logan je sišao sa sprata. Držao je malu devojčicu na svojim ramenima.

Logan:"Šta ćeš ti ovde,Aurora?"

Ja:"Ovaj.. Moram da pričam sa tobom,ali koliko vidim.. zauzet si." -Spustio je devojčicu sa ramena,a zatim se začuo dubok muški glas.

X²:"Logane,tu smo u pet časova posle podne,nadam se da ti neće biti problem da je pričuvaš."

Logan:"Neće."

X:"Hajde ljubavi kasnimo." -Klimnuo je glavom,a potom obukao sako i izašao iz kuće sa njom.

Logan:"Ellie idi se igraj,dočiću i ja. Može?" -Potvrdno je klimnula glavom,a zatim otišla uz stepenice,nakon čega se Logan okrenuo ka meni.

Logan:"Prvo me izbaciš,a sad mi dolaziš na vrata."

Ja:"Preterala sam." -Klimnuo je par puta glavom dok nije skidao pogled sa mene.

Ja:"Izvini,a kome si ti govorio onda dušo? Mislim da je to izbacivanje iz kuće bilo opravdano!" -Podigao je obrve.

Logan:"Ellie,tačnije pričao sam sa bratom,ali njoj sam rekao dušo."

Ja:"Aha.."

Ellie:"Bato,rekao si da ćeš se igrati sa mnom,šta sad radiš?" -Okrenuo se ka njoj,a zatim čučnuo na njenu visinu.

Logan:"Sada pričam sa devojkom,pa ćemo se kasnije igrati." -Skrenula je pogled na mene,a zatim ga ponovo vratila na njega.

Ellie:"A kako ti se zove devojka?" -Pokazala je prstom na mene.

Logan:"Aurora."

Ellie:"Lepo ime,baš kao i ona."

Logan:"Prelepo."

Ellie:"A hoće li ona ostati da se igra sa nama?"-Logan je ustao sa poda,te se okrenuo ka meni.

Ellie:"Hoćeš se igrati sa nama?" -Klimnem glavom,nakon čega me je uhvatila za ruku i povela u sobu. Otvorila je vrata Loganove sobe,na sred sobe na podu su bile njene igračke.

Logan:"Ponovo si ovde,ali sada nekom drugom namerom." -Prošaputao je to na moje uvo što me nateralo da se naježim.

Ellie:"Hajde želim da se igram!" -Izustila je slatko mršteći se te je ptekrstila ruke,a zatim spustila glavu.

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now