20.DEO - "nedostajao sam ti?"

849 23 2
                                    

Već 10 minuta ne skrećem pogled sa vode u bazenu. Razmišljala sam o Loganu i njegovim rečima. Zar je i on prošao kroz istu bol kao i ja pre dve godine? Hiljadu pitanja mi se vrtelo u glavi,ali ni na jedno nisam mogla dobiti odgovor.

Logan:"Hladno ti je?" -Trepnem dva puta brzo,te skrenem pogled na njega. Seo je pored mene,a potom svoju jaknu prebacio preko mojih ramena.

Ja:"Nije mi hladno."

Logan:"Nema veze." -Očima sam prešla preko njegovog lica.

Logan:"Da idemo?" -Potvrdno klimnem glavom,a zatim ustanem sa stolice.

Logan:"Želiš da te odvezem kući?"

Ja:"Ne." -Izadjemo iz sale,a potom i iz škole.

Logan:"Ajde sedaj u auto,ne inati se."

Ja:"Logane,ne že.." -Prekinuo me Hannin piskavi glas.

Hanna:"Ljubavi,šta ti radiš sa njom?" -Prošla je pored mene i poljubila ga u obraz,a potom ga uhvatila za ruku.

Logan:"Hanna." -Izvukao je ruku iz njene,nakon čega ga ona zbunjeno pogledala.

Hanna:"Idemo srce." -Zakolutam očima,a zatim skinem njegovu jaknu sa sebe.

Ja:"Hvala." -Pružim mu jaknu te je on uzme.

Hanna:"Vidimo se Aurorice." -Mahnula mi je dok se podsmevala. Zaobidjem ih i izadjem iz školskog dvorišta te odem kući. Zatvorivši vrata kuće,a potom se okrenem i ugledam Carol.

Carol:"Aurora,dušo zašto si mokra?" -Izujem patike.

Carol:"Idi se presvuci,prehladićeš se."

Ja:"Nisam dete!"

»» Par dana kasnije ««

Matteo:"Aurora kasniš na maturu." -Začujem njegov glas sa druge strane vrata,te se još jednom okrenem ka ogledalu i prodjem rukom kroz kosu.

Matteo:"Aurora!"

Ja:"Evo,evo ne moraš da se dereš!" -Povisim ton,a potom se okrenem ka sobi i zatvorim vrata iste. Vratim pogled na njega,njegov pogled je već bio na meni.

Ja:"Idemo li?"

Matteo:"Prelepa si."

Ja:"Hvala." Izašli smo iz kuće i otišli u koloseum. Obavila sam ruku oko njegove te smo tako ušli u hol.

•••

Kathy:"Pa gde ti je pratilac?"

Ja:"Tu je negde." -Izustim prebacivši pogled u stranu,medjutim prvo što sam ugledala jeste bio Logan koji je sedeo za stolom sa Hannom.

Kathy:"Hej,ne gledaj sad Logana!" ‐Vratim pogled na nju.

Ja:"Ne gledam njega,tražim Mattea."

Kathy:"Ma da." -Podigla je obrvu.

Ja:"Jesam li ti rekla da ti prelepa?"

Kathy:"Jesi."

Tony:"Pa konačno nam je i Aurora stigla." -Stao je pored Kathy i prebacio ruku oko njenih ledja.

Ja:"Kao i uvek kasnila sam."

Tony:"Ništa novo." -Nasmejem se.

Ja:"Jesi video Mattea?"

Matteo:"Tu sam,nedostajao sam ti?" -Okrenem se ka njemu.
Ja:"Možda."

"Loš potez" // 🔚Where stories live. Discover now