Touch me like you touch nobody

1.3K 103 74
                                    

_mignonnerie_

Komuś spodobało się bycie tutaj 🙄🙄 Kto by pomyślał że wystarczy jedno zdjęcie by zaczęto mi proponować nagrywanie pornoli

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Komuś spodobało się bycie tutaj 🙄🙄
Kto by pomyślał że wystarczy jedno zdjęcie by zaczęto mi proponować nagrywanie pornoli...

❤13.021  💬1.022
_______________________________________

-Jiminah, siedzisz w bardzo kiepskiej pozycji – brunet westchnął cicho, łapiąc biodra towarzysza, i odsuwając go nieznacznie w kierunku swoich kolan - To bardzo nie na miejscu.

-Bo co? Sam chciałeś kolejne zdjęcie - blondyn wywrócił oczami, wiercąc się celowo na kolanach starszego. Niewinna zemsta za wylane łzy.

-Park Jimin, bądź grzecznym chłopcem, albo...

-Albo co? – chłopak uniósł brew, ciekawsko przyglądając się przyjacielowi - Co mi zrobisz? Suran zaraz wróci z piciem, nieprawdaż? Chyba nie chcesz, by twoja kobieta zobaczyła coś jeszcze bardziej dwuznacznego niż to... Albo co gorsza czegoś zbyt wprost pokazanego, hm?

Min wywrócił oczami i jednym, sprawnym ruchem zrzucił młodszego na materac, zawisając nad nim. Odgarnął czule włosy z jego twarzy i ucałował delikatnie jego czoło. Park westchnął jedynie. Te usta miały paść zupełnie gdzie indziej. Czym sobie zasłużył na te tortury?

-To jak, będziesz grzecznym chłopcem, czy mam zrezygnować z dawania ci nagrody? - ciepłe wargi Mina otarły się o płatek ucha Jimina, przez którego ciało przeszedł dreszcz ekscytacji.

Nie wiedział, jaka będzie nagroda, ale liczył, że Yoongi go nie zawiedzie.

*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Chcecie? Macie. Ale nie obiecuję że 60 też dziś wleci. Bo jestem okrutna i lubię wszystko przeciągać i stawiać pod znakiem zapytania. Ale to już wiemy.

Miłego dnia/wieczora lub dobrej nocy.

~~Kisses.

✓Candles, roses and vanilla sex ||p.jm x m.yg||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz