Jimin nigdy nie powiedział im całej prawdy. Nigdy nie obnażył przed nimi prawdziwych powodów ciszy i bólu z jakim żył. To nie tak, że kłamał.
Po prostu prawda była zawsze gdzieś obok.
-Nie wierzę, że naprawdę to robimy - Jeon opadł bezsilnie na siedzenie przy przejściu, zatapiając się w nim wygodnie - Nie wierzę, że ja to robię.
-Oh, uspokój się - Kim złapał go za rękę, wesoło spoglądając w jego oczy - Szkoła tańca, pamiętasz? Byli zachwyceni.
-Jak ty to robisz, że wszystkim układasz życie? - Park oparł się o ramię przyjaciela, przyglądając się temu, co otaczało pas startowy - I masz poukładane swoje własne... To już w ogóle wyczyn.
-Ma się ten dar, pysiu.
Jimin zawsze żałował, że im nie powiedział. Żałował, że usunął wtedy wszystkie wiadomości i aplikacje. Żałował, że przepłakał całą noc i przez cztery dni nie jadł. Żałował, że milczał i cierpiał milcząc, zamiast wykrzyczeć to wszystko w ramionach Kimów i Jeona.
Ż a ł o w a ł.
Ale nie mógł żałować całe życie.
Życie trzeba przeżyć.
*~~*~~*~~*~~*~~*~~*
jimin.park: Mieszkanie jest naprawdę duże
jimin.park: Nie sądziłem, że ciocia Tae znajdzie nam coś tak fajnego
jimin.park: Mam naprawdę ładne widoki z okna, wiesz?
jimin.park: I bardzo tu spokojnie, nie spodziewałem się tego po Brooklynie
jimin.park: Znaczy no wiesz, ulice tętnią życiem bez przerwy
jimin.park: Ale nie czuje tu tego pośpiechu, którego się spodziewałem
jimin.park: I no...
jimin.park: Czuję się bezpieczny
jimin.park: I szczęśliwy
jimin.park: Naprawdę...
jimin.park: Naprawdę szczęśliwy
jimin.park: I ani trochę nie tęsknię
jimin.park: Ani trochę
jimin.park: Bo jestem naprawdę szczęśliwy
jimin.park: Bez ciebie
*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Not gonna lie, to całe ff to jedna wielka improwizacja, więc jeśli zastanawia was, co się odkurwia, to mam dla was złe wieści. Sama nie wiem. Znaczy wiem. Ale pewne jeszcze 6 razy to zmienię i okręcę. Ogólnie każde kolejne słowo to niespodzianka dla każdego z nas. Ale kto nie lubi niespodzianek?Miłego dnia/wieczora lub dobrej nocy.
~~Kisses.
CZYTASZ
✓Candles, roses and vanilla sex ||p.jm x m.yg||
FanfictionW świecie pełnym smutnych książek i piosenek, muszą znajdować się te pełne ciepłych uśmiechów, podtekstów i drobnych żartów. Jeśli właśnie tego szukasz, to hej, pozwól mi przedstawić ci historię dwójki Koreańczyków, którzy wpadli w sidła dziwnego uc...