Bölüm 38

99 33 25
                                    

Yaren'den...

Bugün kızlar dükkanın eksiklerini almaya gitmişlerdi. Ben de müşterilerle ilgileniyordum. Mahalleden tanıdık kızlardan biri gelmişti. Ağda yaptırmaya gelmişti. Sohbet ede ede işimi hallettim.

"Hayırdır, yüzün bir soluk?"

"Ay Yaren abla, sevdiğim çocuk zamanında benimle oynayıp kırmıştı. Bir yıl sonra pişman olup gelmiş. Bana yaptığının aynısını yaptım ona. Ama bir fark var aramızda. O bunları yapıp çekip giderken canı yanmamıştı, benim yanıyor. Sevmiyorum artık sadece vicdanım rahat değil. Insanlar nasıl böyle acımasız olabiliyor ki? Benim canım yanıyor."

"Ağdadandır," dedim elimdekini gösterip.

O gülmeye başladığında ben de güldüm.

"İnsanlar kafaya takılmaya değmeyen varlıklar," diye devam ettim sonra.

"Haklısın be ablam," dedi gülümseyerek.

On dakika sonra işim bitince borcunu ödedi. Vedalaştıktan sonra kızlar geldi. Aldıklarını raflara yerleştirdi kızlar. Bende ablamı arayıp bize kahve istedim. Bugün evdeydi biraz bize hizmet etmeliydi.

Ablam kahvemizi getirip biraz yanımızda kaldıktan sonra eve geçti. Gelen müşteri de olmadığından kız kıza sohbet ediyorduk öylesine. Tam bu esnada kapı açıldı. Müşteri sanıp oturduğum yerden kalktım.

"Buyrun hoşge-" demiştim ki gelenin müşteri olmadığını gördüm.

Gelen orta yaşlı bir adamdı. Bakmayın orta yaşlı dediğime, bakımlıydı ve olduğundan daha genç duruyordu. Üstündeki siyah takımı üzerine tam oturmuştu. Ve ben bu lanet yüze geçmişten dolayı aşinaydım. O lanet geçmişimde yüzüne aşina olduğum kim varsa tek tek karşıma çıkmaya başlamıştı. Önce Yasin, şimdi bu adam. Sorsan adını bile bilmezdim. Ama vardı, şuan karşımda tedirgince beni izleyen bu adam da o lanet geçmişin içinde vardı.

"Buyrun kime bakmıştınız?" dedim şaşkınlıkla.

"Ben Egemen, sana bakmıştım Yaren. Konuşabilir miyiz," deyince şaşkınlığım artmıştı.

"Ne konuşacağız Egemen Bey? Sen nereden çıktın şimdi," dediğim sırada Eren, Ali ve Hasan girdi dükkana.

Adam arkasını dönüp gelenlere baktığında Eren'de kaldı gözleri. Eren'de fal taşı gibi açılan gözlerle adama bakıyordu. Gözleri dolmuştu. Bir dakika, Eren'in gözleri mi dolmuştu!

"Baba," dedi Eren.

İNTİKAM 1: Karanlık OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin