Tanıtım 1
Genç kadın oturduğu yerde duramayarak hızla yerinden doğrulmuştu. Saatlerdir bir açıklama beklemesine rağmen ne gelen vardı ne giden. Daha fazla dayanamayarak etraftakilere aldırmadan bağırmaya başlamıştı.
"Bu yerde bana birşeyler söyleyecek kimse yok mu? Biri bana cevap versin, çocuk nasıl?" onun bağrışları ile yanına gelen hemşirelerden biri "Bayan sakin olun lütfe, oğlunuza bakıyoruz!" dediğinde genç kız endişeli bir şekilde yeniden sandalyeye çökmüştü. Eliyle yüzünü ovalarken derin derin soluyor ve içinden dua ediyordu. "Allah'ım sen ona yardım et!" hala kim olduğunu bilmediği küçük bir çocuk için endişelenmek onun gibi biri için normaldi. Küçük çocuğu kanlar içinde gördüğünde bir anda nefes alamadığını hissetmişti. Kime nasıl haber vereceğini bilmiyordu. Zaten çocuğun kim olduğunu da bilmiyordu ki haber versin. Şuanda üzerinde büyük bir yük vardı ve çocuğa bir şey olmaması için dua ediyordu. Kim bilir ailesi ne kadar merak etmişti çocuğu!
Etrafta terör estiriyordu resmen. Elini havaya kaldırarak "Bana sakin olmamı söylemeyin, bana oğlumu bulun!" diye kükreyen genç adam öfkeli bakışlarıyla kendisine bakan kişilerin içini deliyordu sanki. Yeşil gözler öfkeyle daha da koyulaşmıştı. Adamlar yutkunarak "Doğu bey, biz onun nereye kaybolduğunu anlayamadık!" dediği sırada endişeli bir şekilde salona giren adamlardan biri "Efendim!" dedi. Doğu onun telaşlı hali karşısında hemen atılarak "Oğlumu buldunuz mu?" diye sordu. Adam soluklanma fırsatı bile bulamadan Doğu'nun ellerini yakasında hissetmişti. "Sana söylüyorum, oğlumdan haber var mı?" dedi. Adam korkuyla yutkunurken "Efendim, ahırlardan birinde bir kaza olmuş!" Adamın sözleri ile elleri gevşeyen genç adam korkuyla adama bakmıştı.
"Kaza mı?"
"Evet efendim bir kaza olmuş ama çocuğun oğlunuz olup olmadığını bilmiyoruz. Sadece bir bayanın onu kucaklayarak götürdüğünü görmüşler!" Doğu nefesini tutmuştu. Tüm bedenini korku sarmıştı. "Hastane... Hangi hastanede olduğunu öğrenin!" Adamlardan biri hızla evden ayrılırken diğeri genç adama "Burada gidilebilecek fazla bir hastane yok efendim. Onu merkezdeki büyük hastaneye götürmüş olmalı!" dedi. Adamın sözleri ile Doğu hızla evden ayrılarak arabasına binip hastanenin yolunu tutmuştu. Arabayı nasıl kullandığını bile bilmiyordu. Elinden oğlunun iyi olması için dua etmekten başka bir şey gelmiyordu.
-------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm Sana Aşık Oldum!
RomanceBirlikte büyüyen Güneş ve Doğu'nun yıllar sonra yeniden bir araya gelerek hissettikleri aşkı keşfetmesiyle her şey değişiyor. Tam sekiz yıl sonra Doğu dedesinin ölümüyle doğduğu çiftliğe dönmüştür. Adı gibi etrafı ısıtan Güneş'in hala çiftlikte ka...