Öncelikle yorum ve vote yapan herkese teşekkür ediyorum. İyi okumalar...
*****
"Seni seviyorum!" genç kızın kulakları duyduğu itirafla uğuldamaya başlamıştı. Nefes almak hiç bu kadar zor gelmemişti ona. Derin derin solurken Doğu onun solgun yüzüne acı bir şekilde gülümseyerek bakıyordu. Karısının şok olmuş ifadesinden faydalanarak ona daha da yaklaşıp alnına dudaklarını bastırmıştı. Yıllar önce karısının kendisine yaptığı o itirafı kendince tekrarlamaya çalışarak şoka girmiş karısını neredeyse bayılacak dereceye getiren o sözleri tekrarlamıştı.
"Üzgünüm, Sana Aşık Oldum!" diyerek dudaklarını geri çekerken genç kızın kaskatı olan bedenine kollarını dolayarak "Seni bekleyeceğim, bekleyeceğiz!" dedi.
Doğu son sözlerini söyler söylemez hızla arabanın arka koltuğuna geçerek oğlunun yanına oturmuş ve Kemal'e arabayı çalıştırmasını söylemişti. Güneş duyduklarıyla baygınlık geçirmek üzereydi. Yanağından aşağıya akan yaşların farkında bile değilken koluna dokunan teması nasıl fark edebilirdi ki? Gözleri kendisinden hızla uzaklaşan arabanın ardına takılı kalırken tek elini kaldırarak göğsüne vurmaya başlamıştı. Kulağının dibinde bir ses yankılanmaya başlamıştı."Nefes al! Hadi nefes almaya başla!" Güneş yaşlı gözlerle kendisine destek olmaya çalışan kıza bakmıştı. Güneş onu tanımıyordu ama kendisine yardım eden kızın eve doğru yürümesi için yardım etmesine izin vermişti. Şahin tedirgin bir şekilde genç kıza bakarken yüzü üzüntüyle buruşmuştu. Patronunu anlayamıyordu. Ne vardı sanki eşinin okulunu bitirmesini bekleseydi...
Güneş eve girdiğinde ağır adımlarla merdivenlere yönelmişti. Hala duyduklarına inanamıyordu. Doğu! Yıllardır sevdiği adam, tek aşkı onu sevdiğini söylemişti. Hayır! Kulakları ona oyun oynuyor olmalıydı. Peşinden gelen kızın farkında bile değildi!
"Üzgünüm, Sana Aşık Oldum!" kulaklarında hala Doğu'nun sözleri vardı. Birden kahkaha ile ağlaması birbirine karışarak dizlerinin üzerine düşmüştü. Şahin onun çıldırdığını düşünürken genç kızın düşüncelerinde sadece kocasının itirafı dönüp duruyordu. Gözyaşları yanaklarından aşağıya sicim gibi atarken aynı şekilde kahkaha atmaya devam ediyordu. Sonunda dayanamayan Şahin genç kızı tutarak yerden kaldırırken onu kendisine getirmek için kollarından tutup sarsmaya başlamıştı.
"Güneş hanım sakin olun!" Şahin'in sert çıkan sesinin hiçbir etkisi yoktu genç kızın üzerinde. Şahin ne yapacağını bilemez bir halde yanında ki kıza bakarken Güneş onun ellerinin arasından kurtularak hızla odasına dalmıştı. Öfkeli bir şekilde eline ne geçerse etrafa fırlatmaya başladığında bağırmaya başladı.
"Aşağılık herif, bu günü mü buldun bunu itiraf etmek için. Senden nefret ediyorum! Senden nefret ediyorum... Lanet olasıca..."
Ne bulduysa duvarda parçalamıştı. Bir yandan Doğu'ya saydırırken diğer yandan ağlamasına devam ediyordu. Yaşadığı duygu karmaşası içinde ne yapacağını şaşırmıştı. Şahin odaya girerek çıldırmış gibi etrafa saldıran genç kızı kollarının arasına tutarak durdurmaya çalışmış ama Güneş durdurulacak gibi değildi. Sonunda yüzündeki yanma ile duraksayan genç kız karşısında kendisine bakan çakır gözlerin etkisine girmişti.
"Biraz sakin ol, bu yaptığınla sadece kendine zarar verirsin!" Güneş kedisine sert bir tokat atan yabancı kıza gözlerini kısarak bakıyordu. O anda sanki tüm yüreği soğumuş düşünceleri berraklaşmıştı. Ama Şahin'in "Sen ne yaptığını sanıyorsun?" diye kükreyen sesiyle yerinden sıçramıştı. Şahin tanımadığı kızı kolundan tutarak sarsmaya başladığında gözlerinden ateş çıkıyordu.
"Ona vurmaya nasıl cesaret edersin?" Güneş Şahin'in öfkeli sesinden etkilenmeyen yabancı kıza bakarken yutkunmuştu. Çünkü gözlerini kendi üzerine kenetleyen kızın kim olduğunu merak etmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm Sana Aşık Oldum!
RomanceBirlikte büyüyen Güneş ve Doğu'nun yıllar sonra yeniden bir araya gelerek hissettikleri aşkı keşfetmesiyle her şey değişiyor. Tam sekiz yıl sonra Doğu dedesinin ölümüyle doğduğu çiftliğe dönmüştür. Adı gibi etrafı ısıtan Güneş'in hala çiftlikte ka...