Merhaba arkadaşlar. Bu bölümü uzun zaman önce yazmıştım ancak burada yayınlamamıştım. Umarım bölümü beğenirsiniz. Ayrıca hikaye ay sonunda kaldırılacak, düzenlenip yeniden yayınlanacak. Bilginize. Keyifli okumalar...
***
Üzgünüm Sana Aşık Oldum
Özel bölüm
Ucu bucağı görünmeyen arazide ağır adımlarla ilerlerken saman rengi saçlarına vuran güneş ışınları genç kadını eşsiz bir cevher gibi gösteriyordu. Elinde ki hasır şapkasını başına geçirerek başak tarlasının içinde yürümeye devam etti. Bir eli şiş karnında etrafına bakınırken sıcak hava iyice bunalmasına neden oluyordu. Derin bir iç çekerek yakasını tutarak elbisesini havalandırmaya başladı. Diğer eliyle gözlerinin üzerine siper ederek ilerideki kalabalığı görmeye çalışıyordu.
"Neden bu kadar uzaktasın ki?" genç kadın yüzünü asıp yürümesine devam ederken bacaklarına sarılan yavru köpekle olduğu yerde durmuştu. Kahve tonlarında olan tüyleriyle dilini dışarıya çıkarıp ayaklarını yalamaya çalışan köpeğin sevimliliğine gülümseyerek hafif eğilmeye çalışmış ama şiş karnıyla başaramayınca yüzünü astı.
"Sen ne tatlı şeysin öyle," derken birden çığlık çığlığa kendisine yaklaşan küçük kopyasına baktı.
"Anniş bak köpüş..." diyen küçük kız kadının içini ısıtmıştı. Küçücük kolları ile yavru köpeği kucağına almaya çalışan kızı Pırıl, adını aldığı gözleriyle annesine baktı. Küçük kız tıpkı babasının hayal ettiği gibi annesinin bir kopyasıydı. Altın sarısı saçları ve babasıyla annesinin karışımı olan göz rengi ile dünyaya ilk geldiğinde ailedekilerin kalbinin ortasına yerleşmişti.
"Kızım, onu kucağına almamalısın."
"Ama onunla oynamak istiyoyum..." küçük kızın hala peltek olan dili Güneş için tam yemelikti. Elini uzatarak kızının tutmasını istedi. Pırıl itirazsız annesinin elini tutarken bir yandan da köpeğe gülümseyerek bakıyordu.
"Hadi hayatım, babanın yanına gidelim."
"Ama o Gözde ablayla konuşuyor." Güneş Gözde adını duyunca kaşlarını çatarak kızına baktı.
"Gözde abla kim Pırıl?" genç kadın bir yandan kızının elini tutmuş diğer yandan da kocasını görebilmek için etrafına bakınmaya başlamıştı. Yıllar geçmişti ama hala kocasını deli gibi kıskanıyordu. Aynı şekilde kocası da onu kıskanıyordu. On iki yıllık evliliklerinde bir gün olsun evlendiğine pişman olmamıştı. Zor zamanlar da geçirmişlerdi ama kocası ve çocukları ile çok mutluydu. Asım'dan sonra kızı Pırıl dünyaya gelmişti. Şimdi de beş yılın ardından yeniden hamileydi. Hormonları üst seviyede çalışan genç kadın avını arayan avcı gibi etrafı inceliyordu.
"Baban nerede Pırıl?" küçük kızın başı geride kalan köpeğe çevrilmişti. Annesinin sorusu ile elini kaldırarak az ilerdeki çardağı göstermişti.
"Bak orada annecim..." kızın gösterdiği yöne doğru ilerlerken ikiliye yaklaştıkça genç kadının kaşları daha da çatıldı. Doğu ve bir kadın karşılıklı oturmuş konuşuyorlardı. Adımlarını hızlandırırken küçük kız elini çekerek annesinin dikkatini kendi üzerine çekmeye çalıştı.
"Anniş yoruldum," dediğinde Güneş kızına üzülerek adımlarını yavaşlatmıştı. Onu kucağına almak istese de hamile olduğu için yapamayacağını biliyordu.
"Tamam hayatım, yavaş yürüyeceğim," dediğinde küçük kız omzunu silkeleyerek kollarını birbirine bağladı.
"Ben gelmiyoyum, köpişle oynamak istiyoyum..." Güneş tarlanın içinde kızını yalnız bırakmamak için onunla kalmaya karar verdi. Güneş tam tepesinde ışıldarken iyice bunalmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm Sana Aşık Oldum!
RomanceBirlikte büyüyen Güneş ve Doğu'nun yıllar sonra yeniden bir araya gelerek hissettikleri aşkı keşfetmesiyle her şey değişiyor. Tam sekiz yıl sonra Doğu dedesinin ölümüyle doğduğu çiftliğe dönmüştür. Adı gibi etrafı ısıtan Güneş'in hala çiftlikte ka...