Arkadaşlar gerçekten üzgünüm düzenleme yapamadım. PC bulunca hemen paylaşmak istedim bölümü. Umarım seversiniz. Yorum ve vote yaparsanız sevinirim.!
İYİ OKUMALAR!!!
Görevlinin adlarını okuduğunu duyan Doğu ayağa kalkmış ve mahkeme salonuna doğru ilerlemeye başlamıştı. Güneş'te en az genç adam kadar tedirgindi. Farkında olmadan Doğu'nun elini tutarken kapıdan içeriye girmişti. Doğu avucunun içindeki sıcaklıktan güç alıyordu. Derin bir iç çekerek avukatıyla birlikte yerlerini aldıklarında Güneş izleyiciler arasında boş bir yer bularak oturmuştu. Çok büyük olmayan salonda Güneş ile birlikte yabancı kişilerde vardı. Anlaşılan hukuk öğrencileri tecrübe için davayı izlemeye gelmişti. Birkaç dakika sonra da salona Esra ve kocası olacak adamın girdiğini görünce genç kız dişlerini sıkmaktan kendisini alamamıştı. İçinden onun saçını başını yolmak geliyordu.
Hakimin geldiğini bildiren adam herkesin ayağa kalkmasını sağlamıştı. Sonunda davanın açılışını yaparken davacı ve davalının isimleri teyit edilmiş mahkeme başlamıştı. Esra'nın avukatı ilk sözü alan kişi olmuştu. "Hakim bey müvekkilim yıllardır kendisinden kaçırılan oğlunun velayetini almak için mahkemeye başvurmuştur. Öncelikle oğlunu kocasına verdiği sıralarda hamilelik psikolojisi ile davrandığını savunmak zorundayız. Çocuğu yaşı küçük olması nedeniyle anneye verilmesini talep ediyorum. Doğu'nun avukatı onun son sözlerinden sonra ayağa kalkmış ve "Hakkim bey bu söz konusu bile olamaz. Öncelikle Esra hanımın davranış bozukluğu olduğu ve oğlunu kendi rızası doğrultusunda kocasına verdiğine dair belge imzaladığı size sunmuş olduğum dosyada mevcuttur. Kocasından oğlunun velayetine karşılık yüklü miktarda para almıştır."
"İtiraz ediyoruz hakim bey, o para boşanma sonucunda davalının müvekkilime vermiş olduğu nafakadır."
Onun sözlerine gülen avukat "Nafaka tek seferlik mi veriliyordu acaba? Üstelik o miktarda bir nafakayı hiçbir hakim onaylamaz..." Doğu dikkatle Esra'nın alaycı ifadesine bakıyordu. Son kozumu daha oynamadım der gibi genç adam gülümsüyordu.
"Hakim bey davalının maddi açıdan iyi durumda olduğu aşikardır ancak bulunduğu ortam küçük bir çocuk için uygun değildir. O yaşta bir çocuğu sürekli iş gezilerine çıkan babasında kalması mı iyi olur yoksa annesinin yanında güvende olması mı?" Doğu kendisini tutamayarak "Oğlum benim yanımda güvende. Esra asla ona benim verdiğim güveni sağlayamaz. Üstelik oğlunu seviyor ayağına yatmasın. Oğlunu istememişti bile. Sırf benden para koparmak için benim zorumla oğlumu doğurdu." Esra Doğu'nun sözleri ile ağamaya başlamıştı. Numara yaptığını onu iyi tanıyanlardan başka kimse anlayamazdı.
"Öncelikle sekiz yaşında ki bir çocuğun düzenli bir aile ortamına ihtiyacı vardır. Esra hanım yeniden evlenmiş ve kocası da oğluna bakması için ona destek olmaktadır. Bu yüzden kararınızı gözden geçirmenizi istiyorum." Hakim iki tarafa bakıyordu. İlk duruşma olduğu için elbette ki karar vermeyecekti ama oğlan çocuğunun düzenli bir aile ortamında olması gerektiğini düşündüğü de yüz ifadesinden belli oluyordu. Doğu'nun avukatı araya girerek "Çocuğa istediği düzenli hayatı zaten babası sağlamış durumdadır. Esra hamınım avukatı sanırım tam olarak araştırmayı unutmuş. Doğu bey bir aydır evli bir adam ve çocuk onun eşine büyük bir sevgiyle bağlı." Esra duyduklarıyla öfkelenmiş ve hızla ayağa kalkmıştı.
"Bu bir yalan hakim bey, oğlumu vermemek için yalan söylüyorlar." Onun öfkeyle genç adama bakışından sonra "Evet hakim bey doğru, Doğu bey evli, üstelik eşi de burada." Esra hızla etrafına bakınmaya başlamıştı. Güneş ile göz göze gelince genç kız alay eder gibi parmağını havaya kaldırarak Esra'ya göz kırpmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm Sana Aşık Oldum!
RomanceBirlikte büyüyen Güneş ve Doğu'nun yıllar sonra yeniden bir araya gelerek hissettikleri aşkı keşfetmesiyle her şey değişiyor. Tam sekiz yıl sonra Doğu dedesinin ölümüyle doğduğu çiftliğe dönmüştür. Adı gibi etrafı ısıtan Güneş'in hala çiftlikte ka...