36. Bölüm

128K 5.8K 222
                                    

Merhaba arkadaslar. Yorum yazmak en güzel teşvik edici etkendir unutmayın.

İyi okumalar!!!





"Doğu bey misafirleriniz gelmek üzere..."

Genç adam yataktan kalkarak dolabına doğru ilerlemişti. Güneş üzerini değiştirerek banyodan çıkınca genç kıza bir şey söylemeden kendisi banyoya girmiş ve kısa bir duşun ardından üzerini giyinerek odadan çıkmıştı. Aşağı kata inerken Şahin'den telefonla bilgi alıyordu. Gelecek kişi Türk olmasına karşın yurt dışında büyüyüp orada yaşayan önemli bir iş adamıydı. Üstelik yanında kız arkadaşını da getirecekti. Doğu düşünmeden edemiyordu. Evli olmayan bir iş adamı ile çalışmak istemeyen adamın yanında sevgilisini getirmesi ne kadar doğruydu. Mutfaktan gelen konuşmaları duyunca o tarafa doğru ilerleyen genç adam Güneş'in Aslı hanıma yardım ettiğini görünce gülümseyerek onu izlemeye başlamıştı. Kendisini fark eden Aslı hanıma çıkmasını işaret ederken Güneş hala Doğu'nun farkında değildi. Aslı hanımın mutfaktan çıktığını fark eden genç kız arkasını döndüğünde kapıya yaslanmış bir şekilde kendisini izleyen Doğu'yu görünce somurtmuştu.

"Günaydın karıcım!"

Güneş ters bir şekilde genç adama bakarken ağzının içinden onun anlayamayacağı şekilde homurdanmıştı.

"Şu yüzünün ifadesini değiştirmelisin, birazdan misafirlerimiz gelecek. Bu iş çok önemli ona göre bana davranmanı istiyorum. Pek hoşlanmıyor olsan da kısa bir süreliğine bana tahammül edeceğini düşünüyorum." Güneş bir şey söylemeden sırtını yeniden genç adama dönerek yaptığı işe devam etmişti. "Bir otelde kalmak yerine burada misafirimiz olacaklar. Uzun yıllardır yurt dışında kaldığı için aile ortamı olmasını istedi." Güneş başıyla onu onayladıktan sonra "Kaç kişi geliyorlar?" diye sordu. Doğu kısa bir duraksamanın ardından "İki kişi, kendisi ve kız arkadaşı." Güneş onun sözleriyle hızla arkasını dönmüştü.

"Yani evli değil, buna rağmen evli biriyle iş yapmak istiyor?"

Doğu da bunun nedenini anlayamamıştı. Sadece onu onaylamakla yetinmişti. "Neyse kız benim eski odam da adam da..." biraz düşündükten sonra "... alt kattaki büyük misafir odasında kalır." Doğu onun sözleriyle gülümsemeden edemedi. Güneş farkında olmadan evin hanımı gibi davranmaya başlamıştı ve bu genç adamın içini umutla dolduruyordu.

"Anne!" Işık hızla mutfağa girerken Güneş neredeyse arkasında Esra'nın olup olmadığına bakacaktı. Sonradan kendisine seslenildiğini fark edince eğilip küçük çocuğu önünde diz çökmüştü. "Ne oldu canım, bir şey mi istiyorsun?" Işık başını hızla sallayarak "Bugün okula beni sen bırakır mısın?" Doğu oğlunun isteğini duyunca araya girerek "Olmaz, bu gün misafirlerimiz geliyor, annenin evde olması gerekiyor oğlum." Güneş bakışlarını Doğu'ya çevirirken Işık dudaklarını büzerek kahvaltı masasına geçmişti.
"Peki, ama beni sen al okuldan." Doğu'nun konuşmasına fırsat vermeden hızla atılan genç kız, "Tamam, anlaştık o zaman. Ama sende derslerine odaklanacak ve hiç bir şey düşünmeyeceksin." Işık heyecanla başını sallarken Doğu içinden isyan etmeye başlamıştı.

"Bu gün misafirlerimizi evde ağırlayacağız, yorgun olacaklardır.  Yarın işten sonra onlara şehri gezdirelim." Kemal onların bulunduğu mutfağa girerek Doğu'ya selam vermiş ve Işık'a dönerek konuşmuştu. "Artık gitmeliyiz, okula geç kalacaksın yoksa." Güneş yerinden kalkarak Işık'ın elinden tutup onu mutfaktan çıkarmıştı. Yemekleri yemek odasında yerken kahvaltıyı pratik olsun diye mutfakta etmeyi daha uygun görüyorlardı. Doğu ikilinin ardından bakarak "Bu gün avukata şu delilleri götürmeni istiyorum. Sor bakalım bu delillerle davayı daha erkene alabilir mi? Gelecek hafta sonu oğlumu o kadının evine gönderemem." Kemal başını sallamakla yetinirken mutfaktan çıkmıştı.



Üzgünüm Sana Aşık Oldum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin