27. Bölüm

3.3K 164 40
                                    

Keyifle sıralaramıza oturarak arkalarımıza yaslanırken acar ve can arkasını dönerek bize baktı.
"Siz de yemin ederim şeytan tüyü var. Ben sezmiştim zaten."

Acar omzuma vurarak beni resmen yerimden fırlatırken merih kolumdan tutarak düşmemi engelleyip acar'ın kafasına vurdu.
"Beyinsiz!"

"Ayı mısın sen acarcığım? Kız uçuyordu!"

"Kanka pardon ya elimin ayarı kaçtı."

Gözlerimi devirip başımı bir şey olmaz manasında salladım. Koridordan gelen kahkaha sesleri ve kapının açılma sesiyle gözlerimle işaret verdim.
Pür dikkat olanları izlerken ağzı yüzü dağılmış sinirle sınıfa giren pamir ve ardından ufak adımlarla ilerleyen saçı ve yüzü mahvolmuş ece içeriye girdiğin de sınıf gürültülü bir kahkahayla doldu.

"Kız sarı yelloz! ne oldu kapı mı çarptı?"
Can'ın dediğiyle olabildiğince daha çok kahkaha attım. Eserimle gurur duyuyordum.

"Kapılara dikkat et ececiğim! Sağlam çarpıyolar!"

Göz kırpıp eceye öpücük attığım da sinirle ufak saçlarını savurup önüne döndü.

"Pamir!muzlu süt kılıklı! Sana ne oldu? Yoksa sana da dozer mi çarptı?"
Gülerek başımı merih'in boynuna gömdüm.
"Şş baksana bir."
Başımı boynundan kaldırmadan gözlerimi gözlerine çıkardım. Yine sınıftan soyutlanmıştık.
Gözlerinde kaybolduğum çocuk.

"Eceye yumruk atarken çok ateşli gözüküyordun."
Dudağımın kenarı keyifle kıvrılırken parmağımla sarmaşık dövmesini sevip mırıldandım.
"Demek öyle. Kendimi bilmem ama pamire vururken aşırı çekici gözüküyordun bebeğim. Çocuklar olmasaydı seni orada öperdim."

İtirafımla kaşları sevinçle kalkarken belimi kavrayarak burunlarımızı büyük bir yavaşlıkla birbirine sürttü.
"Hmm demek öyle, öpsene o zaman."
Başımı geriye çekerek anın büyüsünden kurtulup burnunun ucuna bir öpücük kondurdum.
"Sınıftayız bebeğim, şansına küs."

Homurdanarak arkasına yaslanıp kollarını göğsünün üzerinde birleştirdi.
"Hep aynı şeyi yapıyorsun ay parıltısı. Bunun öcünü fena halde alacağım."

"Alabiliyorsanız alın merih bey."

Meydan okuyan bakışlarla birbirimize bakarken sınıfa hocanın girmesiyle bakışlarımızı birbirimizden çekmiştik. Duraksayarak gözlerini kısıp ece ve pamire baktı.
"Evladım ne oldu size?"

Can heyecanla öne atılıp bağırdı.
"Hocam birisine kapı, birisine dozer çarptı!"
Sınıfta yeniden kahkahalar yükselirken hocanın ikazıyla susmak zorunda kaldılar.
"Tamam susun! Gevezeler sizi, derse başlıyoruz!"

Başlasın sıkıcı dakikalar...

🤍✨🤍✨

Okul çıkışı acar, merih ve ben olmak üzere eve gelmiştik. Can periyle birlikte bir yerlere gideceğini söyleyerek yanımızdan ayrılmıştı.
Evde üçümüz de sıkılmış bir şekilde otururken oflayarak yerimden kalktım.
"Ben biraz uzanacağım gençler."

Bir şey demelerine müsade etmeden merih'in odasına girip yatağa uzandım.
Merih'e belli etmesem de onun iki yıl içinde cezaevinde ne yaptığını çok merak ediyordum.
Ama bunu sormaya cesaretim var mı bilmiyordum.

"Bebeğim."
Yanımdan gelen sesle yerimden sıçrarken onu da korkutmuş olacağım ki o da yerinden sıçramıştı. Yavaşça yerimden doğrulup gözlerine baktım. Karşıma oturup önüme gelen saçları geriye doğru attı.
"Yoruldun mu bebeğim?"

Usulca başımı sallarken eli yavaşça yanağımı okşadı.
"Sana bir şey sorabilir miyim?"
Sessiz kalarak gözlerime bakıp gözlerini izin verircesine kapatıp açtı.
Hadi ayliz. Topla cesaretini kızım.

SarmaşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin