Szakítás - Hoseok

612 22 2
                                    

HOƧƎOʞ💜

- És szerineted ez? Ez milyen? - Pördültem meg Hobi előtt aki az ágyon ülve figyelte a kis dívat bemutatomat. Egy céges bulira készülödök amit bevallom már nagyon várok. Hisz ezek az események mindig nagyon jók szoktak lenni. Bár ezt mindig lehet tetézni, de sajnos a párom nem jöhet velem. Az ilyen rendezvényekre mindig csak és kizárólag az alkalmazottak vehetnek részt.

- Jagiya te mindenben gyönyörű vagy. De ha mégis választanom kell, akkor a puder rózsaszín a befutó.

- Ooh - néztem a szekrény ajtóra akasztott darabra. - Akkor ezt veszem föl.

A fürdő szobában Hobi által kiválasztott ruhában, elegáns visszafogott sminkben áltam a tükör előtt a hajamat kezeim között fogva pedig göndörítettem, miközben szerelmemet hallgadtam aki a Bighit új terveit ecsetelte nekem. Mikor mindennel végeztem a nappaliban lévő kanapén folytattuk a beszélgetést arra várva, hogy a megrendelt taxim megérkezzen. Sajnos nem tud elvinni mert a fiúkhoz kell elugrania a dormba, de megígért, hogy mikor haza szeretnék jönni csak megcsörgetem és indul is értem. Duda szót hallodtam odakintről ami azt jelentette, hogy megérkezett a hintóm. Hobi segített felvenni a szövetkabátomat, majd a tükörbe megnézve magamat igazitottam még egy picit az összhatáson, kezdve a számmal amiről a párom erőszeretettel szedett le egy egész réteget a sajátjával. Feléje fordultam, hisz ott állt a falnak neki dőlve.

- Érezd jól magad. Ne igyál sokat és hívj majd fel! - Csókolt a homlokomra.

- Értettem édes - adtam csókot szív alakú ajkaira.

A buli fergeteges, de ez is volt az elvárásom. A vacsora finom és az italokból is volt bőven választék. Bár az ivászatból én próbáltam magam kihúzni hisz megígértem Hobinak,hogy nem iszok sokat, mert tudjuk, hogy nem is bírom az alkoholt. De ezt a kolléganőim akikkel megállás nélkül táncoltam nem igazán tetszett nekik ez a visszafogotságom, emiatt pedig akárhányszor szomjas voltam mindig valami szeszt adtak a kezembe.
Az idő csak ment, az italok fogytak és a láttásom homályosodott.

- Na gyerünk T/n! Csak még egy felest!

- Nem.. Nem bírok már többet inni.

- Ne már, gyerünk nem cseszhetsz ki velünk - finytorogva, de elvettem az újabb kupica sojut. - Igyunk T/nre, az új csoport vezetőnkre.

- Kösz-önöm - mondtam akadozva, majd lehörpintettem a sojut. A gyomrom forogni kezdett és émelyegtem. Nehezen de a vacsora asztalunkhoz mentem a kabátomhoz aminek a zsebébe ott volt a telefonom. Kikerestem Hobi számát és tárcsáztam. Nem vette fel csak kinyomta. De nem is akartam vele nagyon beszélgetni, mert ugy érzem nem is menne. Visszahelyeztem a telefonomat a kabátom zsebébe és megtámaszkodva a székem háttámlájába próbáltam összeszedni magamat.

- Jézusom T/n jól vagy? - Kérdezte tőlem Mary a kolléganőm aki végül is erősködött, hogy igyunk még egy utolsót.

- Mh.. Nem igazán. Úgy érzem hányni fogok.

- Gyere akkor! - Fogodt a vállamra és a női wc-be vezetett.

Épp, hogy beértünk. Lerogytam az első fülke wc csészéje elé megkapaszkodva pedig jött is már ki a vacsorám tartalma. Kár volt a pulykáért. Mary letérdelt mellém és a hajamat fogta közben a hátamat simogadtam. Azt hittem sose fogy ki a gyomrom tartalma, de aztán a hatodik öklendezés után vége lett. A hideg csempének döltem és hosszan lehunytam a szemeimet. Éreztem, hogy a homlokom izzad és ráz a hideg. Sosem voltam még ilyen rosszul, azért mert sosem jutottam ennyire a határaimon túlra. Mary letekert wc papírral törölte meg a számat utana pedig csak azt éreztem ahogyan nedves papírral a homlokomat borogatja.

𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́Where stories live. Discover now