Várandósság 1/4. - Jin

635 44 6
                                    

ᒍIИ💚
Ha egyedül marad a gyerekkel

– Szóval megjegyezted. A tisztapelenka ott van a kis szekrényben, mellette a popsi krém elne felejtsd mert érzékeny a bőre. De ha elakar magától menni wc-re enged neki, csak segítsd. Remélem minél hamarabb rászokik, nem kéne a suliba is pelusosan mennie.

– Jagi még csak négy éves. Hol van az még? – Jött mögöttem férjem és nyugtatgatni próbált.

– Meglásd egy-kettőre itt lesz az is.

– Ne szomoríts el légyszíves.

– Rendben. Majd adj neki vacsorát, fürdesd meg. Fél nyolckor a kettesen kezdődik a A disney hercegnők kalandjai. És nyolckor fekvés. Nincs ecetere. Jaaaj baszki előtte mosson fogat és..

– T/N! – Fogott kezem után és maga elé húzott. – Minden rendbe lesz. Nem először maradok vele egyedül, és azt se felejtsd el, hogy tizennégy évig voltam együtt a fiúkkal. Azért van rutinom hidd el.

– Jó oké igazad van. Ne haragudj egy kicsit bepörögtem. – Hajtottam le a fejemet.

– Csak egy kicsit!? – Húzta somolyogva a száját.

– Ne most kezdj el piszkálni.

– Megse szólaltam! – Védekezett.

– Azért mondom!

– Érezd jól magad. – Húzott közel magához, ölelete át a dekeramat és hosszan megcsókolt, majd azután újra és újra.

– Ha bármi lenne elérsz a mobilomon.

– Rendben – adott még egy cuppanost azután a kulcsaimat felmarkolva mentem ki a bejárati ajtó. – Jaah és Jin – fordultam vissza. – Ne enged, hogy hülyét csináljon belőled. Na pusza.

Azzal kiléptem a házból és bele vetettem magam az éjszakába. Azaz megünnepelni, hogy az egyik legjobb barátnőmet eljegyezték.

SeokJin

Már két órája annak, hogy T/N elment itthonról. Azóta kiszedtem a mosott edényeket, megetettem Y/N-t. Minden a legnagyobb rendben.

– Apa gyere! – Üvölt a nappaliból a kisebbik szerelmem.

– Igen mond! – Lépek be. Egy asztal közepén ül, körülötte a világ összes plüssével.

– Mindjárt megérkeznek a vendégek a tea partyhoz és kikell szolgálnod őket!

– Hogy tessék! Mi az, hogy én szolgáljam ki! Partyt rendezzel az én házamba és engem megsem hívsz? – Háborodtam fel. – Én nekem kellene lennem a díszvendégnek.

– De apa most csak hercegnők jönnek! – Nézet rám tippikusan olyan arccal ami azt súgalja, hogy-hogy nem egyértelmű ez nekem.

– Szerinted én nem vagyok eléggé hercegnő?

– Hogy lennél már az! Apa te fiú vagy! Kukacod van! Ezt sem tudod! – Dobja át válla fölött hátra a haját.

– Az én kicsi hercegnőm hogyan beszélhet így! Hát szabad így egy Úri hölgynek?

– Most miért!? Nem mondtam igazat? Anya mondta a fiúknak kukacuk van, a lányoknak meg nuncijuk! – Csücsöríti nagyokosan a száját.

– Anyát még elkapom ezért!

– Na jól van apu nem bánnom gyere! De ha csatlakozni akarsz akkor neked is igazi lánynak kell lenned!

– Nem bántod a Kukacom! – Hátráltam egyből. Y/N ezen csak felkacagott majd drámaian a homlokára csapott mintha akkora nagy ostobaságot mondtam volna.

𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt