Messenger 2 - Hoseok

422 34 6
                                    

HOƧƎOʞ💜
Messenger 1.rész folytatása

– HOBI HOBI – üvöltözve futottam a szőkőkút melletti kis padhoz amint megláttam a saroktól befelé fordulva a barátomat. Persze a kiabálásomra nem csak ő kapta fel a fejét hanem nagyjából a parkban tartozkodók körül mindenki és talán elkönyveltek maguknak csendháborító csitrinek. De nem érdekelt, mert a barátomhoz kellett sietnem akit lekoppintot egy csaj a randijukon az exe miatt. Kifulladva értem elé kapkodva a levegőt amin ő csak mosolygott.

– Szia. Csak nem neki áltál a fogyokúrá trénningednek amit kb hónapok óta hallogatsz?

– Nah-gyon - vihc-ces. – Támaszkodtam rá két kezemmel a térdeimre, majd miután összeszedtem magam kiegyenesedtem és ahogy csak erőm bírtam felszívva magamat kerestem a megtépendő személyt. – Hol az a cseléd lelkű nőszemély és a halképű exe?

Hoseok hangosan felnevetett.

– Te most Ria-ról beszélsz!?

– Igen a ribancról.

– Ne ribancozd le. Aranyos lány, aki szeretet volna tovább lépni, de nem tudott mert még mindig szerelmes a szerelmébe. Ez nem olyan nagy bűn.

– De-de akkor is. Szerintem neki se esne jól ha fordítva lett volna.

– Biztosan. De nézzük a dolog jó oldalát. Nem voltam belé szerelmes csak tetszett szóval nem is bánt annyira a dolog, hogy nem jött össze. Sőt örülök neki ha boldog.

– Arany szíved van Jung Hoseok – foglaltam helyett mellette. – Az arany szívűeket mindig kihasználják csak úgy megjegyzem.

– Hát köszönöm szépen – kacagott ismét miközben fejét rázta hitetlenkedve.

– Egyébként ha engem kérdezel szerintem nem is passzoltatok volna össze.

– Ezt kifejtenéd! – Nézett rám kiváncsian. Szembe fordultam vele, egyik lábamat pedig behajlítva fel tettem a padra. Próbáltam összeszedni fejben szerintem miért nem nem lett volna hozzá jó Ria és, hogy milyen is a lány aki hozzá a legjobban illik.

– Ria ha leszámítjuk a mai húzását tényleg egy aranyos lány. Okos, kedves. De csendes és kurvára visszahúzódó. Azt a csaj csak ölelgetnéd és simagotnád a fejét mint egy mezei pocoknak mondván "jaaj milyen kis cuki" - artikuláltam. – De szerintem hozzád nem ilyen való. Hanem sokkal inkább olyan aki nem csendes. Nem egy üvöltöző pszichopatára gondolok, hanem ilyen kis bevállalósra. Aki jófej, tisztelet tudó, de ugyan akkor vissza mer szólni az embereknek. Benne van mindenféle örültségekben.. és..

– Mint mikor te meghúztad a boltban azt a madzagot és kiburult vagy ezer gumikacsa az üzlet közepén!? – Mosolygott jó ízűen.

– Hé! Az teljesen véletlen volt! – Háborodtam fel.

– Mint ahogy az is, amikor ittassan kitaláltad, hogy másszátok meg a lányokkal a drot kerítést amibe aztán bele akadt a zoknid, leestél és eltörted a lábad!?

– Erre most mondanám, hogy doktor bácsi ne gyógyítsa meg, de aszem okosabb ha inkább hallgatok. – Hobi nevetése betöltötte a környéken, az emberek megint ugyan csak ránk néztek, de nem zavart, nézzenek csak.

– Szóval egy bevállalós bolondos csaj kell mellém.

– Igen. Nem egy szende szűz. Neked izgalom kell az életedbe Hobi. Kíhívás. Meg extrák, meg a nem létező tököm tudja még mik.

– Elég extra az életem melletted.

– Azt tudjuk. De most nem rólam van szó, hanem a jövendőbeli kedvesedről.

– Nem akarsz te lenni a kedvesem? – Kérdezte halvány mosollyal az arcán. Kissé komolynak tünt, de tudtam, hogy ez csak a hülyéskedő macsó jelleme.

– Mindig elvicceled a komoly beszélgetéseket! – Fordultam el tőle.

– Honnan veszed, hogy viccelek?

– Tudom és kész. Aish. Inkább hívjál meg egy fagyira! – Kellek fel a helyemről.

– Akkor ez most egy randi!? – Tápászkodik fel ő is.

– Persze hogyne. Csak szeretnéd.

– Szeretném is!

– Ne baromkodj már! – Löktem egyett rajta a fagyis strand felé. Folyamatosan nevetett, miközben én a háta mögött toltam előre a célunk felé ezzel is takarva magamat.

Hisz nem látthadta piruló arcomat.

Sziasztok🙋🏼‍♀️
Gyorsvoltam vagy gyors voltam. Ritka pillanatok egyike. 😅Mindegy is. Itt van az új rész olvassátok csak🤗 Már csak egy jó madár van és mehetünk a következő reakció témára.
Mit szeretnétek?
Szakítás utáni békülést vagy valami teljesen mást? 🤔

Addig is..
Köszönöm ha elovastatad! 🖤

Ha tetszett a történet akkor kérlek nyomj a csillagra. Véleményedet pedig oszd meg velem kommentben. 🖤

𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́Where stories live. Discover now