Várandósság 1/1. - Taehyung

916 60 6
                                    

TAƎHYUИ⅁❤️

Tae a kanapén elterülve játszott a telefonján amikor finoman odasonfordáltam hozzá. Lábai közé férközve a telefonja alatt átbújva bújtam oda mellkasához. Elmosolyodott akciómon. Kikapcsolta a játékot és a lezárta képernyőjű telefont tenyerébe rejtette úgy ölelt át engem. Amelyik mancsában nem tartotta a készüléket azzal pedig simogatni kezdte a háttamat ami nagyon jól esett.

– Na mi a helyzet kiscsibe? – Kérdezte tőlem gyermekies becenevemen szólítva.
Fejemet felvezettem rá, s lebiggyesztett alsó ajakkal próbáltam cukiskodni.

– Unatkozom. Foglalkozzál velem. – Bújtam bele jobban mellkasa és felkarja közti résbe, s mint valami kiscica még dörgölödzködtem is.

– És mégis mit akarsz csinálni mh? – Próbált a szemembe nézni. – Nézzünk valami filmet, vagy szeretnél valamit játszani? – Ezt a mondatott vártam. Fejemet egyből rákaptam és feljebb kusztam arcához.

– Játszunk valamit! – Adtam csókott szépen ívelt ajkaira. – A múltkor láttam olyat, hogy az egyik fél zenét hallgat a másik pedig tátog neki egy mondatot, és a másik azt próbálja kitalálni mit mond.

– Az tudom melyik. – Nézett bele a szemembe.

– Játszunk olyat. Kérlek! – Néztem rá kiskutya szemekkel aminek tudom, hogy nem tud ellen állni.

– Rendben van. – Simitotta meg a hajamat.

– Szuper! – Adtam ajkaira egy gyors puszit és már felis tápászkodtam róla. – Hozzom a füllest. – Futottam be a szobába a szükséges kellékekért. Majd visszamenőleg még gyors a fürdőbe is befutottam ahol a sok kencéim között elő halásztam a pozitív terhességi tesztem eredményét és a hátcsó zsebembe csúsztattam.
– Na már itt is vagyok! – Ültem le vele szembe, mert idő közben már ő is feltornászta magát ülő pozícióba.

– Akarsz kezdeni? – Kérdezte tőlem én meg helyeslően bollintva feltettem a fejemre a fejhallgatott és bekapcsoltam a telefonomon a Not todayt.

Próbáltam Taera koncentrálni, de egy pörgöss szám nem éppen a legjobb egy ilyen koncentrációs játékra. Az ember néha akkor is belekerül az ütembe és elveszti a fonalat, másrészről meg már annyira elakartam mondani neki, hogy lesz egy kisbabánk, hogy konkrétan olyan voltam mint akinek kukacok vannak a seggében. Izegtem-mozogtam. Végül nagynehezen kitaláltam a "Nekem van a világon a legszebb barátnőm" mondtott amit miután felfogtam egy hosszú csókcsata vette kezdetét, de mielőtt komolyabban belementünk volna a dolgokba elváltam tőle.

– Te jössz! – Adtam át neki a fejhallgatott. Még jó pár kört lejátszottunk. Ilyenek voltak, hogy "Az alienek nem járnak egyedül pisilni" vagy éppen "A nyalókák részegen énekelnek a tetőn". Hát igen nem vagyunk egy hétköznapi páros. Mindkettőnknek megvannak a maga hóbortjai, elméletei, furcsaságai. De megértjük őket és nem ítéljük el egymást. A szerelem ami meg hát köztünk van többek között ettől is erős.

– Te jössz! – Adtam át neki ismételten a füllest. Eljött az idő. A végső finálé. Tae mosolyogva koncentrált rám én pedig elkezdtem tátogni. – A-P-A L-E-S-Z-E-K!

– kapát nyelek? – Hát ezen felvisitottam csak úgy mint a fél órában egy jó párszor. Nemlegesen csóváltam a fejét majd ismételten megpróbáltuk és neki futottunk újra. Aztán újra, és megint. Ötödszöre ismételtem el neki amikor sikerült!

– Apa leszek! – Mondta ki mire hevesen bollogadtam neki. – Apa leszek! – Mondta ismét a megfejtést, de nem esett le neki, hogy mit is mondott. A telomhoz nyúltam és  kikapcsoktam a zenét, majd ránéztem.

– Szóval mi is a megfejtés? – Kérdeztem mosolyogva.

– Apa leszek! – Mondta ismét kezével pedig artikulált, amolyan - mit nem értesz/jó ez nem!? - Megfogtam kezét és a felesleges ujjait behajtottam, hogy csak a mutattó ujja legyen nyitva és azt maga felé írányítottam.

– Na most mond ki mégegyszer a mondatott! – Utasítottam.

– Apa leszek! – És akkor egy percre megállt és döbbenten nézett rám, mire az üresen maradt kezemmel hátra nyúltam a pozitív tesztért és a szeme elé lobbáltam. – ÚrIsten T/N! – Vette el kezemből a tesztett. – Apa leszek!?

– Igen szerelmem az leszel! – Mosolyogtam rá ő pedig csak ült kissé lesokkolva. Feltérdelve a kanapén kusztam hozzá közelem és hasamhoz öleltem amit egyből viszonzott. Fekete göndör haját pedig simogadtam nyugtatás képpen.

– Édesem nem hiszem el. Köszönöm – csókolta meg a karomat, a hasamat amit csak ért. Majd ő is felkászálodott és arcomat kezdte el csókolgatni és ölelt szorossan.

– Nagyon szeretlek Taehyung! – Mondtam neki könnyezve.

– Én is nagyon nagyon szeretlek. Ígérem, hogy örökké szeretni foglak titeket és minden erőmmel vigyázni fogok rátok! – Hajolt rá ajkaimra és csókolt meg. Szerelmesen.


Köszönöm ha elovastad! 🖤

Ha tetszett a történet akkor kérlek nyomj a csillagra. Véleményedet pedig oszd meg velem kommentben. 🖤

𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́Where stories live. Discover now