TAƎHYUИ⅁❤️
Izgatottan ültem miközben a sötét kihalt utcákat figyeltem amik mellett elhaladtunk. Már nincs sok az otthonunkig s ahogyan a célt egyre közelebb, érzem, úgy leszek egyre nyugtalanabb, egyre izgágább, egyre éhesebb. Taehyung sem lehet épp a legnyugodtabb hisz hiába vezet óvatosan így is a megengedett sebbeségnél kicsivel többel megy. Barnáival szigorúan az utat kémleli miközben jobb kezét a belső combomon pihentetti.
A házunk a domb tetőn van eldugva, a magad fák árnyékában, de a villa kiálló csúcsát innét a domb aljáról is lehet látni ahogy rákanyarodunk. Ülő helyzetemben kezdtem el ficánkolni, míg Taehyung keze felsiklott combomról a szoknyám alá ahol megsem állt a bugyimig. Anyagon keresztül simitott rá felhevült nőieségemre. Mellkasom szaporán emelekedett és sűllyedt ahogy lassanként elhagyta ajkaimat egy halk kéjes sóhaj.
– Mindjárt haza érünk! – Bíztatott, hogy tartsak ki. Szavakra nem méltattam csupán egy aprót tudtam bollintani, miközben csuklójára markoltam, arra a kezére aminek ujjvégei a csiklómat izgadta anyagon keresztül.
Egy vacsora partyra voltunk hivatalosak amire igazából nem volt kedvünk elmenni, de aztán a nagy unalom űzésben elkezdtünk egymással játszadozni. A hosszú abrosszal teli asztal alatt, a táncparketten. Hívogatuk egymást a tekintettünkkel, a testbeszédünkkel, a szavainkkal, egész lényünkkel. Mikor végre meguntunk a játékunkat, elfogadván a dolgot, hogy most már csak eggyé akarunk vállni a beteljesedés nem érkezett olyan könnyen hisz a többiek nem nagyon akartak elengedni minket. Nem akartunk bunkók lenni szóval mindenkitől illedelmesen elbúcsúztunk bár már nagyon kínzó volt az egész és most, hogy lassan haza érünk úgy érzem most érek a tűrés határom végéhez mert mindennél jobban akarom őt.
– Megjöttünk! – Parkolt le párom. Elengedve engem szállt ki az ülésből. Láttam, hogy indul felém, hogy megkerülve a kocsit kinyissa nekem az ajtaját mint egy úri férfi a hölgynek, de most szartam a romantikus gesztusokra, már nem bírok várni. A lakás kulccsal a kezemben pattantam ki az ülésemből. Tarhyung kezét megmarkolva pedig húzom magam után a lakásig ahol egy kicsi bibelődés után remegő kezekkel végre betaláltam a kilincs lyukba.
– Szerelmem csak nem ideges vagy? – Kérdezte megnyerően szép, csábos mosollyával.
– Türelmetlen! – Néztem rá. – Már nagyon akarlak! – Nyitottam ki az ajtót, mire megpördültem, hogy nyaka köré fonva a karjaimba zárjam és egy tűzes franciázásba kezdjek. Tae fokozatosan vezetett hátra, miközben a derekamat markolászva tartott engem.
– Biztos, hogy nehm itt fog megtörténni! – Vált el tőlem pihegve, ujjait ujjaim közé fűzve húzni kezdett maga után fel az emeleti háló szobánkba.
Magaelé rántva lökőtt az ágyra ami miatt aprót sikitottam. Kezeimmel feljebb tornásztam magam mikőzve néztem a műsort ahogy lekapja magáról zakóját, fekete ingjének néhány gombját kikapcsolja, majd mint éhes vad másszik felém két lábam között.
– Annnyira sexy vagy ebben a ruhában! – Csókolt a nyakamra.
– Csak ebben? – Kuncogtam.
– Az összesben. – Adott csókott ajkaimra. – De ebben különlegesen jó a feneked.
– Te perverz! – Mosolyogtam ajkaira. Vállának két oldalára markolva fordítottunk a helyzettünkön. Derekára ültem terbeszbe és úgy hajoltam ajkaira. Onnét kezdtem lefelé halladni. Ujjaimmal ingjét gomboltam ki s ahogy halladtam egyre lejebb úgy az előbukkanó bőr felülette egy újabb puszival gazdagodott. Rásímitottam feszes nadrágjára amitől megszívta a fogát.
– Láttom Kim Taehyung eléggé szorult helyzetben vagy! – Néztem rá csábosan.
– Az nem kifejezés!
YOU ARE READING
𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́
FanfictionOlvasatok rövid történeteket a fiúkról amik egy-egy szituációban történhetnek meg velük. 💚🤍💜💙💛❤️🖤