TAƎHYUИ⅁❤️
– Cumi, zsepi, innivaló.. – hallodtam motyogni páromat ahogy újra ismétli, hogy megvan e minden szükséges kellék. Észre se vette, hogy háta mögé osontam. Egy hirtelen mozdulattal átöleltem mellkasát valamint rámorogtam mint valami dino.
– Jesszusom T/N – kapott a szívéhez szerelmem. – A szívbajt hozzod rám!
– Ne haragudj, de kihagyhatatlan volt! – Pusziltam meg hátát, majd elválva tőle megis simitottam azt, mellé állva pedig néztem a kis táska tartalmát. – Megvan minden? – Kérdeztem tőle mosolyogva, miközben szeméből arrébb húztam egy fekete göndör tincsét.
– Azt hiszem igen. Ha valami lemaradt, hát így jártunk. – Fordult felém mosolyogva. – Neked minden megvan?
– Igen. Becsomagoltam Y/N ajándékát, szóval, igazából én már készen is vagyok.
– Oké, ha gondolod indulhatunk. – Húzta be a cipzárt a táskán, én pedig helyeslően bollintva kezdtem el szedegetni a saját holmim.
– Z/N – kiabált Tae fiúnknak aki a szobájában ügyködött valamit. Nem jött elő szóval Tae újra szólította és akkor már előpukkant férjem kisebbik mássa, akinek apjához hasonlóan megnőt a haja, de olyat, hogy fodrászhoz elvinni, nem lehet. Ezelőtt is elbújt a kutyaházba és egy fél napig kerestük, mire megtaláltuk alvó valóját.
– Megyünk a pacikhoz? – Kérdezte izgatottam.
– Ahha, ugyhogy gyere! – Simitottam meg kisfejét.
– Váj Tata is jönn! – Jelentette ki.
– Szívem légyszi menj el Tataért! – Szóltam be Taehyungnak, míg én Z/N cipőjét fűztem ki. Lehajoltam elé, hogy ráadjam. Vállamba megkapaszmodva bújt bele a kis barna cipelőbe, azután pedig a másikba.
– Itt van! – Adta oda Tae Z/Nnek a plüss figurát. Tae gyors belebújt a cipőjébe, majd leakasztotta a legkisebb kabátott és ráadta a tulajdonosára. Én is addig magamra kaptam a szürke szövetkabátomat.
Mikor aztán mindenki készen volt bezártuk gondosan az ajtókat és az autóhoz mentünk. Én az egyik barátnőm születésnapjára készülök. Y/N elég magának való és nem is szereti a felhajtást, úgyhogy csak egy kisétteremben találkozzunk mi ketten meg még két másik barátnőnkel együtt. Csak csajok, semmi pasi. Szóval míg én elleszek a csajokkal, Tae úgy gondolta, hogy ő addig elviszi Z/Nt lovagolni. Már nem egyszer-kétszer voltak egy közeli lovardában ami állat simagatóként is működik. Elesznek ott pár órát.
Tae az étterem parkolójába fordul, le. Nem búcsúzkodtunk sokat, mert úgyis hamarosan láttjuk egymást. Adtam neki egy gyors csókot, majd mikor kipattantam az első ülésből, kinyitottam a hátsót. Egy gyors puszit adtam kis szemünk fényének és már léptem is elonnét, hogy ne tartsam fel jobban a forgalmat. Tae kettőt még odadudált nekem én pedig puszit küldve integedtem nekik.
Taehyung pov.
Miután kettesben maradtunk rádióról átkapcsoltam bluetoothra, hogy bekapcsolhassam Z/N kedvenc dalait ezzel elérve, hogy bepörögjön. Eléggé hozzá van szokva a kocsikázáshoz és gyakran elalszik benne. Régebben mikor még kisebb volt, volt olyan, hogy elvittem kocsikázni azért, hogy elaludjon. Jó is volt ezt csinálni hajnali kettőkor. De nem panaszkodom, mert azok a fáradságos emlékek is mind megszépülnek már csak azzal is ha ránézek a kisfiamra. T/N szerint rám hasonlít, de minden kis tekintetében, mozgásában és szépségében én, Őt láttom benne.Beparkoltam egy fa árnyékába és igazából kezdődhetet is a móka. Nem egyszer jártunk már itt és az a helyzet, hogy elég jól összebarátkozrunk a személyzettel is. Így nem is volt csoda, hogy mikor elkezdtünk az istálók felé menni, páran miután illően meghajoltak nekem, utána lepacsiztak Z/Nnel.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́
Fiksi PenggemarOlvasatok rövid történeteket a fiúkról amik egy-egy szituációban történhetnek meg velük. 💚🤍💜💙💛❤️🖤