Várandósság 1/1. - Jimin

486 36 7
                                    

ᒍIMIИ💛

Karácsony.
Az ünnep mikor a családok összejönnek, együtt esznek, együtt isznak, nagyokat nevetnek. És persze ajándékoznak. És mindenki elvan boldogan, békésen ahogy azt a nagykönyvben megvagyon írva.

Na és akkor jövök én.
Az ágyamból enyhén nyögve nyellősen keltem fel huszonnegyedike reggelén. Kedves párom Park Jimin már nem volt mellettem. Amit tudtam is,hogy lelép mert bár a Koreaik más miatt és máshogyan ünneplik a karácsonyt a lényegen akkor sem változtat. Hogy ez egy örümteli szeretett piros betűs nap ami miatt felkell lépnie valami idolok által megrendezet karácsonyi TV műsorban. Szóval ő már hamar lelépet a próbákra én meg kínlódtam, hisz előző este céges rendezvényen voltam ami finoman szólva is jól sikerült.

Miután nagy nehezen összekapartam magam az ágyról a konyhában készítettem egy gyors reggelit ami talán javíthat az állapotom. Azt hiszem ez össze is jött de mondjuk lehet köze van a langyos zuhanynak is, s miközbe már a tükör előtt sminkeltem úgy döntöttem hamar letudom az ünnepi láttogatásaimat, hisz idén úgy döntöttünk Jiminnel, hogy nem foglalkozunk a rokonokkal meg a karácsonnyal járó agybajokkal. Szépen rendelünk kaját, elmegyünk sétálni, bekucckozunk a nappaliba egy filmre és utána egy kis karácsonyi jingülbelszes sex is bele fér.

Miután nagyjából késznek éreztem magamat első utam a temetőbe vezetett. Igen sajnos az anyai nagyszüleim már nem élnek, de ha már ez a szeretett ünnepe akkor kimegyek hozzájuk. Hisz attól még,hogy fizikai valójukban nincsenek jellen a szellemük az emlékük ha jók mind-mind megmaradnak az ember szívében. A kis karácsonyi mécsest meggyújtva ecsetelni kezdtem nekik,hogy mik történtek velem mostanában és,hogy milyen érzéseim vannak. Néhány láttogató kissé furán nézett rám,de nem töröttem velük. Amikor végeztem az eszme cserékkel boldog karácsonyt kívántam nekik és mentem következő úti célomhoz.
A szülői házba, ami már kissé keményebb dió. Ugyan is apámmal rendszerűnt valamin összekapunk. Ő túlságosan régi módi és betokosodott. Ráadásul ahogy hallad a korral egyre kötekedőbb én pedig türelmetlen vagyok. Szóval oda mentem, ettem egy kis halászlevet, beszélgettem anyámmal, hogy a nagyinak Jiminnel közösen új tabletet vettünk,hogy tudja nézni a Sárkányok házát, erre apám beszólót,hogy az anyjának inkább sodokuznia kéne. Neki álltam bepanírozni a csirke combokat mire megjött a nővérem. Volt egy kis "reklámszünetem" addigra ezek összekaptak,hogy a tesom nem hajlandó szülni,nem lesz neki unokája. Persze én naiv hülye beszálltam,hogy megvédjem, ha valaki nem akar ne erőltesse már rá mert az senkinek nem lenne jó. Se a picinek se neki. Tesom erre lepacsizott velem mire apám már mondta is,hogy én és a kis idol ficsurom se vagyunk különbek. Az már kérdés,hogy neki már az sem teszik,hogy egy ilyen sztár a barátom. Szerinte az ilyen emberrel nem lehet normális életet élni, szegény srác csontsovány, a sminkje miatt buzis és folyton úton van. Egy kellemes fél óra ordítozás után tesommal neki ültünk inni ahova anyu is csatlakozott mert szegényem már nem bírja,hogy folyton két tűz között van. Én már készültem menni ezért hívtam egy taxit és míg arra vártam megint előjött a kérdés,hogy mikor akarom már letenni a jogsit? (Nem tervezem, félek a velejáró felelősség vállalástól meg hát Szöulban amúgy is öt percenként megy valami közlekedési eszköz. Úgyhogy környezet barát is vagyok.) A véleményemet kifejtettem, SPOILER nem tetszett neki. Szóval igazi megváltás volt mikor megjött az autóm úgyhogy mindenkinek további jó múlatást kívántam és mentem drága nagymamámhoz aki már szakéval várt. Miközben fogyasztottam a második adag ebédemet és a hivatalos jelentések szerint iszogattunk, kitárgyaltuk a családot, majd jöttek a könyvek,sorozatok,filmek és minden egyéb. Szegény nagyi sajnálja,hogy nem a mai fiatalok közé tartozik, de szerintem így is nagy arc. A papától már rég elváltak, de megmaradtak jó barátoknak. Ő jelenleg a Londonban van az új férjével.

𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon