Sziasztok

233 16 14
                                    

Nem egy résszel érkeztem nektek, de ezt nyilván ti is észrevettétek.
Nem fogok lemondani erről a könyvemről viszont észre vehetétek, hogy nem igen érkezik +18as Namjoon rész.
Ez több ok miatt is van de a legfőbb, hogy nincs ihlettem hozzá. Írhatnék egy sima pornót mert menne de ha nincs benne az agyamban megalkotot szenvedélyes kép akkor egy trátya lenne az egész amit nyílván senki nem akar én meg főleg nem mert az ígénytelen munkától hányni tudnék. Így is van olyan írásom amit ha visszaolvasok húzzom a szám  hogy lehetet volna ez jobb is. De nyilván az embernek bekell melegednie a dolgokba de ha nem írok szart se a fejlődés is oda és csalódást is okozok magamnak és nektek is.
Szóval választanunk kell.

Kérek mindenkit akit kicsit is érdekel a könyvem és nem szokott kommentelni az is tegyen most így.

Eldönthetjük a dolgot, mit szeretnétek.

1. A könyv ne menjed addig tovább míg megnem írom Namjoon részét. Ami fogalmam sincs  hogy mikor lesz. Itt hónapokról is beszélhetünk.

2. Vagy kihagyjuk most ezt a részt és írom addig a többi reakciót és ha beugrik a fejemben az ötlet akkor pótolva lesz a rész.

Kérlek titeket válaszatok mert én egyedül nem szeretném meghozni a döntést.

Ez a rész törlésre fog kerülni (szerintem). Csak azért írtam ide hátha itt több visszajelzést kapok.

Kérlek titeket, hogy kommentbe jelezzétek mit szeretnétek.

Sokszor puszillak titeket.❤

𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́Where stories live. Discover now