Várandósság 1/1. - Hoseok

635 47 5
                                    

HOƧƎOʞ💜

– Najo mondom a következőt! – Dölt előre Mark határozottan, hogy csak is rá figyeljünk. – Én még soha nem gondoltam arra, hogy smároljak egy kecskével!

– Fújj te barom állat! – Ütötte meg a mellette ülő barátnője.

– Direkt azért mond ilyeneket, hogy ne csak ő legyen részeg! – Sóhajtottam miközben a kupicás poharam után nyúltam.

– Van esetleg valaki aki fantáziált már ilyenről? – Fordult körbe Mark. – Gondolom, hogy nem, szóval igyatok!

– Szerintem ez rohadtul nem szabályos! – Morgolodott legjobb barátnőm miközben legurította a sojuját.

A mai este különleges a számunkra. Egy négy párból álló baráti társaság vagyunk akik még egy valentinnapi rendezvényen ismerkedtek össze, de a felnőtt élet miatt nagyon ritka, hogy úgy tudunk összejönni, hogy mindenkinek jó legyen. De valahogy most összejött. A csillagok nekünk kedveztek és úgy álltak a bolygók, hogy mind itt lehetünk Márk és JiHyun lakásában. Nem akartunk valami exklúzív dolgot csinálni vagy elmenni valahova. Most, hogy végre mind itt voltunk csak és kizárólag egymás társaságára vágytunk. Így tehát filmeztünk, pizzát ettünk és most ezt az ivós játékot játszottuk. Mondjuk elég sokkat kellett meginnunk, miközben olyanok derültek ki rólunk amire nem is gondoltunk volna a másikról. De ez az ital mennyiség lassan nem csak a fejemben hanem bizony a húgyhólyagomban is érződött.

– Najoo nekem elég volt! Pisilnem kell! – Jelentettem ki, miközben lábaimat kezdtem el kihajtogatni, de közbe eldöltem YeJin írányába.

– Sok sikert fiam! – Biztatott Choi miközben én csak hüvelyujjam felmutatásával köszöntem meg a biztatást. A barátom vállába megkapaszkodva tornásztam fel magam, aki pedig a derekamat fogta megtartott.

– Köszi szívem! – Mosolyogtam rá.

– Szívesen baba. Ne kísérjelek el? – Ajánlotta fel, de én már tiltakoztam is.

– Nem, nem kell!

– Várj T/N nekem is kell! – Állt talpra barátosném.

– Most, hogy mondjátok! – Csatlakozott Jisoo.

– Juuj csajok, csajok! – Ugrott fel JiHyun, mint aki nem is ivott volna egy csepp alkoholt sem az est folyamán. Kis idő múlva egy fazékkal jött vissza.

– Nem érünk rá utána főzni? – Kérdezte YeJin.

– Nem főzni fogunk. Láttam egy videót tiktokon amiben lányok csináltak terhességi tesztett, majd utána visszatették őket egy helyre, megkeverték és utána ment a nagy csodálkozás mikor kiderül, hogy valaki terhes közülük.

– Ez hülyeség! – Szólta le egyből Jisoo. – Itt senki sem terhes.

– Akkor nincs miért aggódnod! – Nyújtotta felé a tesztett.

– És minek kell a fazék? – Kérdezte Mark.

– Hogy ebbe beletegyük és összerázzuk! – Vont vállat.

– Fújj és utána a hugyos fazékból egyek jagiya? – Fintorodott.

– Ne hisztizz már, ki lesz mosva! Különbe is ne te beszélj nekem a higéniáról amikor a földről eszel mondván, hogy él az öt másodperces szabály.

– De ha egyszer él! – Nézett körbe, a többi férfitársa pedig egyettértően bollogatott.

– Jó engem nem érdekel, hogy mi él és mi nem! – Mentem oda JiHyun elé. – Csak hadd menjek már el pisilni! – Vettem el kezéből a tesztett és indultam meg a mosdóba.

𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́Onde histórias criam vida. Descubra agora