Várandósság 1/1. - Yoongi

921 67 6
                                    

YOOИ⅁I🤍

- Hol van a többi gyertya? - Nézek körbe az asztalon de nem találom őket. A párom vagyis jobban mondva már a férjem ma ünnepli a születésnapját ennek okául pedig egy kisebb bulit csaptunk össze neki itthon. Igazából csak a Bangtan fiúk vannak itt, azok párjai, pár barátja és a bátyja.

Különleges nap ez a mai. Nem csak azért mert egy évvel öregebb morgo kiscica hanem ma akarom elmondani neki a hírt, hogy apa lesz. Jó persze nem az egész társaság előtt mert az ilyen nagy és fontos eseményeket mindig négyszemközt szoktuk közölni a másikkal és csak utána a nagyvilággal.
Éppen ezért is vagyok kicsit türelmetlen és izgatott. Örülök, hogy itt van mindenki és jól érzik magukat de már szeretném látni szerelmem arcát amikor megtudja a hírt, hogy jövőre ebben a házban ilyenkorra már hárman leszünk.

- Y/N nem láttad a többi gyertyát? Nem találom őket sehol? - Kérdeztem meg az akkor betoppanó lányt aki amelett, hogy kedves barátom mellette Namjoon barátnője is.

- Itt van mögötted! - Fogta meg a második doboz gyertyát és elém tette a pultra. - Kicsit szétszórt vagy! Ennyire izgulsz, hogy minden tökéletes legyen vagy beütőtt a pezsgő?

- Haha vicces vagy! De lehet a pezsgő az! - Értettem vele valamennyire egyett, bár kamu duma az egész ugyanis a sofőrőkkel együtt én is a gyerek pezsgőt vedeltem. Amit persze végig titokba kellett csinálnom, mert ha valaki meglátja biztos, hogy kérdőre vont volna, hisz a nagy ivók hírét viselem. Nem olyan értelemben, hogy alkoholista lennék szimplán csak jól bírom a piát és sose volt úgy buli, hogy ne nyakaljak be jó pár felest, vagy vodkát vagy bármi mást. Ugyhogy jaah talán kicsit stresszelek is nem csak a tervem miatt is hanem, hogy hogyan játszam ki a többieket elkerülvén a lebukást.

Az összes gyertya a helyére került majd sorban meg is gyújtottam azokat. Oda kint hatalmas nevetés töltötte be a nappalinkat, mikor felnyaláboltam a tálca tortát és finoman egyensúlyozva megindultam kifelé, ami már csak azért is volt ügyeségi feladat mert hálIstennek a terhesség miatt néha bedugultnak a füleim ami meg az egyensúlytgenerálja a testünkben. Na sebaj.

Y/N mögöttem lekapcsolta a nappali villanyát így az egyetlen fényforrás én lettem a gyertyákkal feldíszitett tortával illetve még a lenem húzott redőnyökből beszűrödő kinti holdsugár.

A röbbiek ránk kapták a tekintetüket - ahogy az ünnepelt is - és egyszerre elkezdtük énekelni:

- Boldog szülinapot! Boldog szülinapot! Boldog szülinapot Yoongi! Boldog szülinapot! - Értem elé ő pedig a fejét fogva mosolygott rám.

- Aigoo. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek.

- Fújd el gyorsan és kívánj valamit! - Néztem rá nagy mosollyal és ugyan ezzel a tekintettel nézett ő is rám.

- Mit kívánhatnék? Itt vannak a testvériem akik végig mellettem vannak, a barátaim és te is. - Nézett rám szerelmesen.

- Már csak egy örökös hiányzik! - Mondta mögöttem Hoseok. Khm hát ha tudnád.

- Azért csak fújd el, mert már leszakad a karom! - Yoongi felált összedörzsölte tenyereit lecsukott szemmel. Miután magában elmormolta a kívánságát kinyitva szemeit elfújta az összes gyertyát.

Mindenki vadul tapsolt miközben felkapcsolták a villanyt.
- Boldog születésnapot! - Mondtam mire megköszönve felém hajolva adott egy picivel hosszabb csókot, majd míg elfogadta a többiek jó kívánságai addig én az asztalra helyezte az édességet.

A buli tartott még egy ideig, az utolsó vendég is kicsivel éjjel kettő után ment haza. Yoongi fáradtan dölt be az ágyba már lefürödve egy melegítő nadrágban és pólóban. Igazából majdnem aludt, de próbálta ébren tartani magát miattam, hogy együtt hajthassuk le a fejünket, hogy kézen fogva menjünk át együtt az álmok mezejére.

𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́حيث تعيش القصص. اكتشف الآن