ᒍIИ💚
Amikor megtudja, hogy terhes vagy-És teszünk bele egy kis chilit! - Szórja meg vidáman Jin a nevesincsen ételt amit én összeráncolt szemöldökkel követem.
-Háta te ezt kicsinek tartod akkor nem tudom mi a nagy mennyiség?
- T/N ennyi kell bele, hidd el a csirke megbírja. - Okoskodik. Vagyis nem okoskodik hanem csak okít engem, hisz én magyarföldről származom és hiába élek itt már egy ideje, tudom a nyelvet és mentem hozzá egy koreai férfihoz valahogy a gasztronomiájuktól mindig odzkodtam. Hisz ha rossz is az étel magyarul elbasztam akkor sem fogom tudni mert nem tudom, hogy milyennek is kellene lennie az eredeti ízének. Még szerencse, hogy Jinnek a hobbija a főzés és jól is tud, a Bangtan tagjai legalábbis sokszor dícsérték nekem, szóval szabad időnkben néha szokott tanítgatni. Persze ez kölcsönös alapokon fekszik. Úgyanis ahogy említettem hobbija a főzés így imádja kipróbálni az újdonságokat, mármint ami az én hazámban jelen van. Emiatt is készítettünk együtt múltkor húsleves.
-Jó, de tudod jól, hogy nem bírom a csípőset!
-Ezért tettem bele csak egy minimális adagot!
-Neked két puppos kávés kanál chili a minimális?
-Jó ne kötekedj velem inkább kóstold meg! - Nyújtja felém kissé bosszankodva a fakanalat amin egy darab chilis csirke díszelgett. Hajamat kezembe fogva hajoltam a kanálhoz, nagyra nyitva a számat pedig bekaptam azt. Ízlelgedtem. Kicsit fura volt, hisz nem megszokott még mindig ez az íz világ nekem, de kifejezetten tetszett.
-Finom!
-Ugye, hogy ugye. - Mártotta bele a kanalát és az újabb adag kóstolot a saját szájába tolta. - Mhh hhm ih-ghen ez jóh.
-Előbb nyeld le ami a szádban van aztán csak....- Kaptam a számhoz.
-T/N!? Minden rendben van? - Azzal a lendülettel gyorsan sarkon fordultam egészen a wc-ig ahol aztán kiadtam a gyomrom tartalmát. Nem mondanám, hogy szép látvány volt, a chili miatt pedig a torkom duplán mart.
- Na ilyen kritikát sem kapott még a főztöm - hallodtam meg magam mögött guggolva a hangját. Tenyerével hátamat kezdte el simogatni míg én végeztem.
- Jesszusom ne haragudj! - Fordultam a wc papírért.
- Ne butáskodj. Azért ne tőlem kérj bocsánatot mert kidobtad a taccsot.
- Fogalmam sincs miért hánytam. Mondjuk ez nem az első esett. - Suttogom az utolsó mondatot.
- Ezt meg, hogy érted?
- A héten párszor már előfordult, hogy émelyegtem, meg fáradtabb voltam a szokotnál. De mondom csak kijön a nyavaja rajtam ha valamit elkaptam, de nem lettem lázas se semmi. Úgyhogy ezért nem is értem.
- Te T/N, nem lehet, hogy terhes vagy? - Kérdése hallattán egyből felé kaptam a fejemet.
- Te megvagy veszve SeokJin! - Lökök rajta egyet. - Mégis, hogy a fenébe juthat ilyesmi az eszedbe?
- Szerelmem a kérdés az, hogy neked miért nem ugrott be ez az opció!? - Mosolyodott el.
- Ne örülj annyira! Mégis, hogy a fenébe lehetnék terhes.
- Hát szerinted, hogy úgy, hogy az én Neil Armstrongom betalált az űrbe.
- Te olyan hülye vagy néha, komolyan mondom.
- De hát így volt.
- Tudom, hogy lesz a gyerek, de nem csináltuk gumi nélkül!
- Dehogyis nem. A medencében is úgy voltunk, meg mikor a szaunát teszteltük.
YOU ARE READING
𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́
FanfictionOlvasatok rövid történeteket a fiúkról amik egy-egy szituációban történhetnek meg velük. 💚🤍💜💙💛❤️🖤