Együttlét - Jimin🔞

2K 54 3
                                    

Milyen velük a sex?
ᒍIMIИ💛


A csípőmet ide-oda ringatom a zene ütemére amikor hangos ajtó csapódást hallok és a csapkodó hamar a konyha bejáratánál láttom. Jimin nem úgy volt mérges amin nevetni lehetne. Szintiszta feszültség és idegesség áradt belőle.

– Baby mi a baj? – Kérdezem tőle, aggódalmas hangomat probálom a magabiztossággal helyetesíteni.

– Szar vagyok! – Jelenti ki egyszerűen.

– Bővebben!?

– A Black swan koleográfiáját gyakoroltuk és – állt meg egy pillanatban. – Nehéz. Ráadásul a klipben nekem kell soloznom. Érted!? Nekem! Elmondani nem tudom megkora nyomás van rajtam. Mindenki tőlem várja el, hogy ütöss legyen az egész, de aah nem megy. – Ingatja a fejét. – Úgy érzem minél többet gyakorlok, annál rosszabb lesz az egész. Már az egyszerűbb ugrások sem mennek! És hamarosan felvétel! Csalódást fogok okozni! – Túrt bele idegesen a hajába.

– Mhh értem. Figyelj szerintem egy kis lazításra van szükséged. Menj be a szobába! Vetkőz le, megmasszírozlak!

– Kedves vagy T/N de lehet inkább vissza kellene mennem a stu...

– NEM! – Vágtam eréjesen közben. Lehet ő a férfi, de néha igen is átkell venni a gyeplőt. – Elegett gyakoroltál ma! Tiszta ideg vagy! Tele van a fejed a megfelelési kényszerrel. Pihenned kell! Úgyhogy nem mondom mégegyszer. Menj a szobába, vetköz le, mindjárt megyek és megmasszírozlak!

Jimin csendben figyelt egy ideig, azután szót fogadva nekem indult meg a közös hálónk felé. Megvártam míg a levesem megfőtt utána elzárva a tűzhelyett mentem a fürdőbe a masszázsolajért.

A szobában Jimin hason kiterülve az ágyon egy száll alsóban, nyitott szemekkel merengedt egy pontra. Biztos folyamatosan hajtja magában az önostorozó gondolatokat. Levettem a mackónacimat, az olajjal együtt pedig terpeszben a  fenekére ültem. Öntöttem egy közepes adagott a hátára, majd elkenve azt a hátán kezdtem el masszírozni a vállát.

Jimin lehunyta szemeit és hallkan fel sóhajtott. Ilyenkor áldom az eget, hogy az egyik barátnőm masszőr az egyik hotel wellness részlegen így elsajátíthadtam tőle, hogy-hogy is kell jól masszírozni.

– Aah T/N – nyögte.

– Jó érzés? – Erre csak bolintott én pedig folytattam a megkezdett munkámat.

A hátától a lábáig minden létező izmán végig mentem ami a tánc miatt elgémberedhedtek. Jimin arca is sokkal kisimultabbnak látszott. Néha fájdalmasan nyüszített egy-egy területnél, mondjuk ott rendes csomok is voltak, de a legtöbbször inkább nyöszörgött.

– Baby – hajoltam oda füle mellé. – Szeretnéd, hogy mégjobban ellazítsalak?

– Hh Th/Nh... – ezt egy igennek vedtem, mire nyakhajlatába pusziltam, majd áttérve  vállához megsimitottam fogaim éles felületével. Szorosan a hátának döltem így a mellbimbóim amik már hegyesen áltak a laza fekete pólómon keresztük is kiérezhetően simultak a fedetlen bőrfelülethez. Felegyenesedve lejebb csúsztam fenekéről combjaira. Csípőjét gyúrmáztam és folyamatosan vándorolt kezem a kerekded fenekéhez. Lehajoltam és alsón keresztül szántottam végig fogaimmal úgyan úgy ahogy az előbb a vállánál. Jimin résnyire nyitva a szemeit próbált engem fürkészni.

Tisztába volt vele, hogy most nálam van a gyeplő, az írányítás. És most ő lesz a kiszolgáltatott szerepben.

Vékony hosszú ujjaimmal benyúltam a boxerre korcájába és lassan húztam le róla az anyagott. Leszálltam egy pillanatra róla, hogy a zavaró anyagot végleg eltűntessem a közelünkből, hogy végre csak őt láthassam egészben, meztelen pompájában.

𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́Where stories live. Discover now