Milyen velük a sex
YOOИ⅁I🤍Ebéddel a kezemben sétálok a hatalmas nagy épület felé aminek a haljában a recepciós Seokbin már mosolyogva fogad.
- Jó napot T/N kisasszony! - Veszi elő a beléptető könyvet amibe minden adandó alkalommal bekell írniuk a külsős érkezőknek. Azoknak akiknek a cég jóvá hagyta, hogy az épületbe tartozkodhat. Igazából csupán az érkezés idejét majd a távozását jegyzetelik le amit a tartozkodó személy az aláírásával hitelesít. Ez csak apró formalitás mégis egy esetleges alkalomkor utána lehet nézni, hogy éppen az adott időben kik tartozkodtak a kiadónál.
- Neked is Seok! Minden rendben van? - Érdeklődöm, miközben a kapott tollal belekörmölöm a nevemet a könyvbe.
- Minden. Ma egész nyugodtak a körülmények.
- Valóban!? Pedig ha jól tudom a TXT hamarosan új albumot add ki. Ilyenkor azt hinné az ember, hogy mindenki olyan mint aki mérgett evett volna. - Teszem rá a tollat és csúsztatom vissza.
- Pedig egyenlőre mindenki nyugodt.
- Értem. Yoongi?
- Tudtommal a hatodik emeletem van a..
- Studióban. - Fejeztem be a mondatát mosolyogva. Megfogtam a pultra tett táskámat amiben Yoongi ebédje van és egy gyors elköszönés után a lift felé indulok.
A hatodik emelet felé robbogva egyszer megállt a lift és két személyzeti tag lép be. Mellém állva aprót meghajolnak ahogy én is. Látszólag is én vagyok az idősebb közöttük. Mindketten csinosak, fiatalok. Azt hinné az ember, hogy gyakornokok, de a nyakunkban logo pastartóról hamar kiderül, hogy személyzetisek. Sőt az egyiküknél még az is jelezve van, hogy a BTS aszisztens.
- Nahát a BTS-nek dolgozol? - Csúszott ki a kérdés a számon.
- Öh - illetődik meg a kérdésemen, de hamar széles mosoly terül szét az arcán. - Igen. Én vagyok az új sminkesük.
- Valóban? - Mosolyodtam én is el. - A reakciódat láttva egy régi állom válhatott valóra.
- Hát igen. - Tűri el füle mögé egy hajtincsét.
- Igen Noona - adta meg egyből a tiszteletett a másik. - Az én barátosnőmet választották ki tizenhat jelenkező közül, pedig voltak ott mellette profik. De mindegyiküket maga mögé utasította.
- Ez igazán figyelemre méltó.
- Igen és ráadásul magát Min Yoongiból kell félIstent varázsolnia. Ooh Yuri - kap a lány karjaira - én úgy irigykedem, hogy a közelébe lehetsz sőt megsimogathatod.
A lány mégegy ideig áradozott róla amit én mosolyogva konstantáltam egészen addig a pontig míg a másik elnem kezdett arról mesélni, hogy Yoongi megdícsérte nem csak a munkáját, de ő magát is. Ez után észbe kapva rámnéztek és kicsit vissza vettek. Nincs kizárva, hogy egy idő után a kedves mosolyom átment vicsorgásba.
A hatodik emelethez felérve elbúcsúztam a két lánytól és próbáltam kedvesen azt mondani, hogy legyen szép napjuk, de szerintem ez inkább úgy hangzott mintha azt mondtam volna, hogy szedne szét titeket egy T-rex.
Ahogy halladtam Yoongi studiója felé közben belebotlottam Hobiba is. Érdeklődtem felőle, a barátnője felől, a táncról és arról, hogy ki ez az új picsa aki itt tingli tanglizik a cégnél és főleg Yoongi körül. Nem tetszett nekem, a kezdetleges ártatlan külső mellett megbújó azaz énje aki képes lenne komolyan rámozdulni az emberre. És amennyire csinos, félő, hogy össze is jönne neki.
Persze Hobi jót szórakozott rajtam és mondta, hogy bár a kiscsaj igen csak nyomul Yoongira, nem rejtve, hogy mennyire bejön neki, Yoongi kevés figyelmet szentel neki. Szóval valamennyire szentel neki csak még kevesett.
Bosszankodva indultam meg a szóban forgó személy birodalmához. A hosszú folyóson sétálva az agyam ezerrel pörgött és egyre jobban felhúztam magam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́
Hayran KurguOlvasatok rövid történeteket a fiúkról amik egy-egy szituációban történhetnek meg velük. 💚🤍💜💙💛❤️🖤