Együttlét - Hoseok🔞

1.5K 46 6
                                    

HOƧƎOʞ💜

– Na milyen a víz baby? – Kérdezte tőlem Hoseok csábosan miután köntösömet ledobva én is megmártozni készültem az újjonan készült medencénkbe.

– Nagyon kellemes. Jó ötlet volt ez a medence – mentem hozzá közelebb mire elkapta a derekamat és magához rántott.

– Hát persze nem tudtad, hogy nekem csak jó ötletem vannak.

– Nyilván – forgattam meg a szemeimet játékosságot kölcsönözve, majd izmos meztelen vállába kapaszkodva hajoltam le ajkaihoz egy csókért. Az egy csók egy idő után több lett, majd hosszabbak és mélyebbek. Hobi csípőjén ülve ringattam magam aki a cselekedettem miatt mélyet szusszantott a számba. Tarkomról a kezét levezette a melleimre és azokat kezdte el masszírozni.

Eléggé benne voltunk a dolgokba amikor is a kapucsengő megzavart minket. Azonnal elszakadtam tőle emiatt értetlenül pillantott rám.

– Te is hallodtad? – Kérdeztem.

– Igen. Csengedtek jött valaki, de majd elmegy és majd később visszajönn – hajolt rá a nyakamra, de akkor újra szólt a csengő.
Ekkor beugrott a reggeli üzenet a telefonomon, így azonnal izgatott lettem és leugrottam Hobiról. – Most meg hova mész? T/N!

– Ez tuti biztos a futár, küldték az sms-t, hogy ma kézbesítik a csomagom.

– Most komolyan? – Nézett rám hitetlenkedve, amikor is én már a medencén kivül voltam és a köntösömet kaptam magamra.

– Mindjárt jövök, csak egy perc – szaladtam előre.

– T/N! – Szólított. – T/N ITT NE MERJ HAGYNI ÁLLÓ FAROKKAL! – Kiabált utánam, de én akkor már az ajtóban voltam és jól sejtettem, a futár az.

A futár kedves volt és udvarias és khm elég helyes is. Miután lezavartuk az üzletet illetve egy kis flörtölést, bementem a házba kezemben a dobozzal ami telis-tele volt a csodálatos arcápolási szerekkel. Előkaptam egy papírvágó kést amit ilyen izgatott állapotban lehet életveszélyes a kezemben forgatni, de nem érdekelt, mert sikeresen megszabadítottam a dobozt a ragasztószalagtól és elém tárultak a különböző kenőcsök, arcmaszkok, olajak, arcradírok amit megjegyezendő nem csak én fogok elfogyasztani hanem bizony a kedves párom is aki még mindig a medencében van. Mert ott hagytam. Hoppá.

Mindent gondosan visszatettem és indultam volna meg a hátsó ajtóhoz a kertbe amikor megláttam, hogy az én drága oppám a tollóajtónak neki dölve már köntösbe öltözve figyel engem és nem éppen a legvidámabban, inkább feszülten.

– Mindent megkaptál amit szerettél volna? – Lépett közelebb hozzám én pedig helyeseltem. – Szuper akkor most megkaphatom azt amit én akarok! – Lábaimat megfova emelt fel fél vállára, s mint valami olcsó krumplis zsákot cipelt be a hálószobába ahol is egy laza mozdulattal finoman, de rádobbot.

– Hé – néztem rá, mire már a félig kioldódott köntösében két lábam közé térdelve hajolt lehozzám és egy szenvedélyes csókba részesített.

– Remelem tudod, hogy ez a kishúzásod azt eredményezi, hogy nem lesz egy egyszerű menet a számodra.

– Rehmélem tudod oppah, hogy mazohista vagyok! – Nézek bele a szemeibe.

– Ezért is szeretlek annyira! – Csókolt meg újra és markolt rá melleimre, amitől belenyögtem a szájába.

Hamar áttért a nyakamhoz amit csókolgatott majd elkezdett szívni. Hoseok egyik szokása, hogy nyomott hagy rajtam. Jó látható nyomokat. S bár senki az égvilágon - kivéve persze a bighit összes alkalmazottja - szóval senki nem tudja, hogy én volnék Jung Hoseok barátnője akkor is tisztázva van, hogy nekem bizony már van párom. És nem is akárki. Mert ezzel a "törékeny virágszállal" valaki jól elbánt az éjjel. És bánjon is. Ha valami akkor egy biztos, Hoseokkal a legizgalmasabb a sex az összes pasim vagy partneremen túl akivel valaha lefeküdtem. Nem csak megértjük egymást szóban és hasonlít a személyiségünk, de bizony a sexuális éhségünk is nagy. Ilyenek vagyok. Vidám napsugarak vagyunk az emberek számára, egymásnak viszont a legvadabb álmunk.

𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon