YOOИ⅁I🤍
A kanapén ülök, lábbaimat idegesen dobogtattom, miközben a telefonom órájára pillantgatok percenként. Min Yoongival azaz Sugaval alias Agust D-vel már négy éve vagyunk egy pár. A fanok sokszor akarnak a kedvencükkel összejönni, de nem tudják, hogy mivel jár. A lebukás és botrány elkerülése végett nem mehetsz el a koncertre, találkozokra. Majdhogynem nagy ívben kell elkerülnöd a bandát. Én igazából nem bánom. Író vagyok. Otthonról dolgozom. Semmi szükségem rá, hogy amikor néha kilépek a ház ajtaján mérges rajongók vagy riportelek kameráival és mikrofonjaival találjam szembe magam. Én megelégszek a bújkálással ha ez azzal jár, hogy mikor haza jön, érezteti velem, hogy az én karjaim között jobb helyett nem is tudna elképzelni magának. Szeretem ezt az embert, de egy ideje az agyamra megy. Nagyon ritkán utazok haza Magyarországra, és nem is tervezek ilyesmit ha tudom, hogy a barátom végre itthon lesz.
És jelenleg itthon van, de mégsem.
És ez a kiakasztó.Yoongin kívül Namjoonnak és Taenak van barátnője. És ha itthon vannak szinte csak együtt vannak. Az én barátom meg bemegy a studioba. Én elhiszem, hogy vannak tök jó ötletei. Nekem is vannak ezért van kéznél a telom, vagy egy füzet amibe gyors leírom őket. De nem rohanok a gépem elé. Mondhatja az ember, hogy tudhadtam volna, hogy mit vállaltam és ne hisztizek. De amikor fél évet egy másik kontinensen van, a maradékot meg Szöulban éli, és a videochateken túl vágysz a testi kontaktusra, egy ölelésre, és van rá alkalom, akkor könyörgöm ne legyen éjjel fél tizenegykor is még mindig a studioba. És még csak elérni sem tudom.
Ilyenkor tör rám az aggódás, hogy baj van. Aztán másfél óra múlva visszahív, hogy minden oké vele.
Komolyan kezd elegem lenni belőle. Szeretem. Ő a mindenem, de így nem lehet jövőt tervezni. És ilyenkor törnek fel benne anyám szavai: "Komolyan ilyen ember mellett akarsz lenni. Huszonnyolc éves vagy! Mikor akarsz gyereket szülni? Kerekesszékben akarsz a fiad után futni?"Újra tárcsázom a számot, de kisípól. "A hívott szám jelenleg nem elérhető.."
— Ahh én is tudom, hogy nem elérhető - dobtam a kanapéra a telefonomat. Két tenyerembe temetve az arcomat, dörzsöltem idegesen. Nagy levegőt vettem és újra a kezeim közé vettem a telefonomat. Az üzenet menűt megnyomva már gépeltem is.
Szerelmem😻❤️
Min Yoongi! Komolyan mondom ha 11ig nem vonszolod magad haza engem nem találsz itthon!
Elküldtem.
A percek csak mentek és mentek. Idegesen pillantottam a telefonom képernyőjére. Már tizenegy is elmúlt nyolc perce.
— Ez már nevetséges! - Kikerestem a névjegyzékből legjobb barátnőm számát,akit gondolkodás nélkül tárcsáztam. Megrögzött sorozat füffő aki általában kettőnél előbb nem alszik be. Ha mégis akkor beteg.
— Szia T/N.
— Szia Neum bocs ha zavarlak.
- Nem zavarsz, most pont reklám van!
- Figyelj átmehetek hozzád aludni. Persze ha csak nincsen valami kandúr nálad. - Haraptam bele alsó ajkamba.
- Az már tegnap lelépet. Gyere csak nyugodtan. Van popcorn, bor minden ami kell. Össze vesztettek a cicafiúval?
- Chh még azt sem tudok, mivel még mindig nem jött haza. Felsem veszi nekem a telefont.
- Így nehezen leszek keresztanya. De nem lesz mérges ha lelépsz?
- Nem érdekel. Akkor talán megtanul idóben haza jönni.
- Jól van Durcika. Akkor kapd össze magad és gyere.
ESTÁS LEYENDO
𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́
FanficOlvasatok rövid történeteket a fiúkról amik egy-egy szituációban történhetnek meg velük. 💚🤍💜💙💛❤️🖤