Együttlét - SeokJin 🔞

1.4K 43 10
                                    

ᒍIИ💚

- Srácok mindenki készen áll? - Kérdezte a házigazda.

- IGEN! - Kántáltuk mindannyian egyszerre. Jin mellettem állva öleltük egymás derekát és úgy kezdtük el a végső visszaszámlálást.

- Utolsó másodperceg! Öt, négy, három, kettő, egy BOLDOG ÚJÉVET!! - Üvöltöttük mindannyian.

- Boldog új évet baby! - Fordultam Jinniehez, aki lenézve rám állam alá fogott.

- Boldog új évet jagiya! - Adott hosszú csókott ajkaimra. Az új esztendő első szerelmes csókját.

Miután elváltunk egymástól sorba köszöntöttük és öleltük meg a barátainkat. Előkerültek a már jól behűtőtt pezsgők amiket a srácok egyesével pukkaszgattak ki majd töltötték őket kristálypoharakba. Az én kezembe Jimin adta az alkoholos italt akinek a kezében szint úgy volt egy, így az első akivel koccintottam az új év békességére, boldogságára és sikerére az ő volt. Épp, hogy leeresztettem volna a kezemet mögötte már megis jelent TaeHyung aki Jimin derekát megfogva arrébb tolta, hogy odaférjen hozzám, hogy koccintani tudjunk.

- Boldog új évet T/N! - Mosolygott szélesen.

- Boldog új évet!

- És én? - Kérte ki magának Jimin.

- Neked is baby! Boldog új évet! - Koccintott vele, majd derekánál fogva magához húzva adott dús ajkaira egy futó csókot.
Elfordulva tőlük indultam meg Jin keresésére aki Namjoonnal beszélgetett.

- T/N! Boldog új évet! - Koccintott velem Nam utána pedig félkarjával magához ölelt.

- Neked is Namie! - Majd Jin elé álltam. - Uram nagyon boldog és sikerekben gazdag új esztendőt kívánok!

- Viszont kívánom. És ha megjegyezhetem hölgyem, ha Ön mellettem lesz mindig akkor az is lesz! - Mosolyogva illesztettük össze poharainkat és űrítettük ki a tartalmát.

Egy idő után aztán újra elindult a zene, vele együtt pedig az év első bulija. Boldogan, táncoltam, nevettem, ittam emberekkel akiket még csak aznap ismertem meg. Az ismerősebb arcok automatikusan rángadtak egy-egy körre a parketre, vagy a konyhába, hogy igyunk valamit együtt. Azonban voltak olyanok is akiket nagyon nagyon régen láttam és csodálkoztam, hogy itt futtunk össze. Ilyen volt JungIn is. Régen egy képzésre jártunk illetve kavartunk is, de aztán beláttuk, hogy ez a kapcsolat sose fog tudni kilépni a barátság zónából szóval nem is erőltettük a dolgot. Mikor tekintettünk találkozott széles mosoly terült el mindkettőnk arcán. Odalépve hozzá szorosan magamhoz öleltem, ő azonban rám dőlt, így nevetve, de nekem kellett megtartanom mindkettőnket. Ő már látszólag nem volt szomjas. Engem is itattak, de mivel ő férfi gondolom őt jobban. Ráadásul emlékeim szerint sem is bírja annyira jól az alkoholt.

- Bocsi! - Helyezte magát vissza egyenesbe, de a biztonság kedvéért a derekamba kapaszkodott.

- Semmi! Jó téged láttni! Boldog újévet!

- Neked is boldogot! - Adott puszit ami kicsit közelre sikerült az ajkaimhoz.

- Hogy-hogy itt vagy? - Kérdeztem tőle mosolyogva.

- A házigazda a kollégám! Vagyis inkább az életem megrontója. Mindig megviccel.

- Ismerős - helyeseltem.

- És te?

- A barátomnak az egyik barátjának a párja meg a házigazda csaja barátnők, így ismerjük egymást és meghívtak minket.

𝕽𝖊𝖆𝖐𝖈𝖎𝖔́Where stories live. Discover now