Ważne!!!

1K 34 8
                                    

Jako iż jakiś czas temu zapowiedziałam nowe opowiadanie z uniwersum Harrego Pottera i że zbliżamy się do końca Pleiad chciałam wyjść na przeciwko waszym oczekiwaniom i przychodzę dzisiaj z konkretami. W poprzednich rozdziałach zapowiedziałam że nowe ff będzie z Draco i tak też się stało. Przedstawienie bohaterów, prolog i pierwszy rozdział już pojawiły się na moim profilu. Mam nadzieję że przyjmiecie to opowiadanie tak dobrze jak Pleiad (które swoją drogą zbliża się do 50 tyś. wyświetleń za co jestem wam bardzo wdzięczna). Dla zachęty przedstawiam wam okładkę i krótki opis. Mam nadzieję że ktoś się skusi!- Autorka

Włosy koloru truskawkowego blondu, zielone oczy, 161 centymetrów wzrostu- nie ma w całym magicznym świecie osoby, która nie znałaby Marylin Avery- córki psychopatycznego śmierciożercy  siedzącego od lat w Azkabanie, Evana Rosiera i przyrodniej sio...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Włosy koloru truskawkowego blondu, zielone oczy, 161 centymetrów wzrostu- nie ma w całym magicznym świecie osoby, która nie znałaby Marylin Avery- córki psychopatycznego śmierciożercy siedzącego od lat w Azkabanie, Evana Rosiera i przyrodniej siostry Blaisa Zabiniego . Wychowująca się bez matki, Marylin na co dzień może wydawać się jedną z najpopularniejszych, typowych ślizgonek. Prawda jest jednak zupełnie inna. Rudowłosa jest spokojna, nie lubi mieszać się w kłótnie, szczególnie te na linii Gyffindor-Slytherin, których dzięki przynależności do paczki swojego brata i najlepszego przyjaciela Dracona Malfoya ma aż nadto. Wszystko zmienia się w dzień jej 14 urodzin kiedy to dziewczyna doznaje wizji która później się sprawdza. Od tamtej pory rudowłosa czuje dziwne rzeczy i miewa łupiące bóle głowy, które doprowadzają do tylko jednego wytłumaczenia. Przez to ślizgonka zbliża się do samego Albusa Dumbledora i Golden Trio.

Ku oczywistemu niezadowoleniu jednego tlenionego blondyna.

Pleiad.- Fred Weasley. |ZAKOŃCZONE|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz