3. 180 stopni

1.1K 35 8
                                    

[SM]- Bardzo się cieszę jesteście naprawdę utalentowanymi osobami, ale do zespołu może wejść tylko jedna dziewczyna, sprawdziliśmy wszystko i przedyskutowałyśmy a osobą, którą powitamy w naszej rodzinie SM jest T/I. Gratuluję!!!

[DM]- Bardzo dobrze tańczysz szybko załapałaś układ, mimo że wcześniej nie tańczyłaś.
[TM]- Podoba mi się twój głos masz bardzo dobry wokal i rap będzie miło pracować z tobą.
[Suzi]- Witaj w zespole kochana będziesz pasowała do naszej małej rodzinki nasza maknae.
Nie wierzyłam co mówią. Ja jestem w zespole. Nie dochodziły ze mnie słowa wściela i innych z komisji. Koreanka, która była ze mną nagle wybuchła. Zrobiła się całkowicie czerwona i pchnęła mnie na podłogę.
[dz.] - Jak ten odmieniec mógł przejść, a ja nie! Zobaczcie tylko na nią.
[SM]- Proszę wyjść natychmiast nie pozwolimy na obrażanie naszych członków wytwórni.
[dz.] - Chyba sobie żartujecie ja jestem od niej lepsza. Widzieliście w ogóle jak ona wygląda! Tragedia!
[SM]- Wyjdź dziewczyno i się nie pogrążaj możesz spróbować gdzie indziej.
[dz.] - Jeszcze mnie popamiętacie. Wszyscy tego pożałujecie a w szczególności ty! - wskazała na mnie.
Koreanka wyszła trzaskając mocno drzwiami tak że ściany się zatrząsały.
[Suzi]- Nie przejmuj się nią. - pomogła mi wstać- Pójdziemy teraz po twój kontrakt i poznasz resztę dziewczyn. Jesteśmy zespołem międzynarodowym z tobą będzie nas 6 i z tego co widzę po dacie urodzenia jesteś najmłodsza. Poza tobą jako obcokrajowcem jest jeszcze YeQing Chinka i Anny Amerykanka, a z Korei jestem ja Suzi, czyli HeeJin, AhRin, MinJi. Dziewczyny są przemile i na pewno zrobimy furorę na scenie. Tego nikt nam nie zabierze. A powiedz piszesz może coś.
-A to jeszcze nie za szybko do mnie jeszcze nie dotarło, że się dostałam.
[Suzi]- Nie chciałaś być nigdy idolem?
- Szczerze to był całkowity przypadek, że się tutaj znalazłam. Nigdy o tym nie myślałam. - opowiedziałam cała historię z autobusu. Koreanka spojrzała na mnie z przerażeniem.
[Suzi]- Spokojnie już się to nie powtórzy nie martw się.
- A wy nie powinnyście wybierać kogoś kto ćwiczył już tutaj a nie brać kogoś z ulicy takiego jak ja?
[Suzi]- Powiem ci prawdę żebyś się nie zdziwiła, ale wchodzisz na miejsce jednej dziewczyny, niestety ona zaciążyła a w takim stanie nie może wejść do zespołu a kontrakty na promocje i teksty oraz układy są rozpisane na 6 osób, ale cieszę się, że będziesz z nami pracowała sądzę, że się dogadamy.
- Jasne też mam taką nadzieję. W ogóle to, kiedy ma zacząć się promować zespół.
[Suzi]- Za miesiąc na gali będziemy przedstawieni mamy zrobić show. Dzień wcześniej wypuszczamy piosenkę. Gala będzie super zobaczysz. Będzie tam większość zespołów. Wiec jest się czym poszczycić, ale będziesz musiał przez ten miesiąc wylać z siebie krew pot i łzy abyśmy wszystko zdążyły dopiąć na ostatni guzik.
- Za miesiąc i ja dam radę to wszystko zrobić.
[Suzi]- Jasne nie mamy nad czym u ciebie za bardzo pracować masz ładną figurę i urodę. Umiesz też śpiewać i rapować Taemin chce cię jeszcze sprawdzić i zobaczyć na co stać twój głos wiec pobędziesz trochę z raperami i wokalistami. Jak podpiszesz kontrakt wprowadzasz się do naszego dormu i działamy. Cały harmonogram dostaniesz po podpisaniu umowy. Pamiętaj zawsze możesz do mnie przyjść jestem tutaj dla ciebie i zespołu.
- Jesteś straszną gadułą, ale nie powiedziałaś mi najważniejszego jak nazywa się zespół.
[Suzi]- A tak zespół nazwa się Night Sky NS a nasz fandom to Star.
- Uroczo.
Przeczytałam dokładnie kontrakt i wszystkie inne odnośniki i po poprawkach stałam się oficjalną członkinią zespołu.

Teraz moje życie przewróci się o 180 stopni.

-----------------------------------------------
Hej, dziś wpadnie kilka rozdziałów.
Miłego czytania.⭐💬

ZakładOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz