Ma trezesc din cauza telefonului care vibreaza in continuu. Sunt notificările de pe Twitter. M-am uitat peste ele,dar se pare ca nici un mesaj de la Harry.
Ma hotărăsc sa ma duc sa ma spăl si sa ma îmbrac.
Dupa lungul dus imi iau niste haine comode pe mine si merg sa iau micul de jun cu Liam."Hei!" Il salut cand intru in restaurant.
"Buna." Imi zambeste.
Dupa ce am luat micul de jun am stat putin de vorba cu el.
"Liam...te-ai mai gandit?..." Il intreb la un moment dat.
"Mm..putin. Dar nu imi schimb decizia. Scuze." Spune iar eu imi mut privirea spre o masa putin mai in fata la care se afla Harry si prietena lui. Sper ca e fericit..măcar acuma. Ma gandesc sa ma duc sa ii salut,dar imi opresc mișcarea cand il vad pe Harry apropiindu-se de ea si o saruta. Waw. Asta doare. Nu stiu de ce,dar doare...
"Iza?? M-ai auzit?..." Spune Liam.
"Oh! Sigur..." Spun repede,iar el isi intoarce privirea spre masa unde se afla Harry.
Se uita din nou la mine.
"Las-o asa..." Spun si zambesc strâmb.
"Iza...nu te întrista..." Spune si isi pune mana peste a mea. Mi-o retrag rapid si ma uit la el. "Scuze.." Spune dându-si seama de gest.
Zilele au trecut repede fara nici un rost. Nu am inteles nimic din aceasta perioada. Louis a pleacat in New York cu Eleanor,Niall a plecat acasa la el in Irlanda,Zayn s-a dus si el la familia lui,Liam este in Italia,iar Harry cu prietena lui. Eu sunt singura. Din nou! Urmatorul lor concert va fi in Barcelona. Acolo Liam le va spune tuturor ca va părăsi trupa. Va fi el mai trist moment. Cel mai dureros.
Dintr-o data telefonul incepe sa imi vibreze. Pe ecranul telefonului scria numele lui Harry. Am raspuns imediat."Alo..." Spune incet.
"Harry?! Totul e ok?" Il intreb.
"Da..sigur! Ti-am citit mesajul de pe Twitter. Daca vrei,ne întâlnim intr-o ora undeva sa vorbim...sau vin eu la tine,cum vrei.."
"Bine! Te astept!" Spun si ii inchid.
Ma bucur ca mi-a citit mesajul,dar totusi e prea tarziu.
Peste o ora,Harry isi face prezenta in apartamentul meu cu niste ochelari la ochi,un tricou alb simplu,parul ciufulit,pantalonii lui negrii si niste pantofi maro. Se aseaza pe canapea dupa ce ma saluta,ia eu ma alatur lui.
"Deci...." Incep.
"Mda...stiu ca acuma totul este o catastrofa. Nu am vrut niciodata sa se ajungă la asta..."
"Nici eu!" Il completez. "Dar uite ca s-a intamplat..." Spun cu o tristețe in voce.
"Acuma...nu cred ca mai este nimic de facut,nu?"
"Ba da!" Zic repede. "Dar tu nu vrei si nici Zayn."
"Nu! In niciun caz nu ma împac cu Zayn! La naiba! Nu!" Spune Harry ridicându-se de pe canapea.
"Hei! Calmează-te!!" Spun si ii fa semn sa se aseze.
"Atunci...inseamna ca pana aici a fost?" Ma intreaba dupa cateva minute de liniște.
"Din pacate,da." Spun uitandu-ma in gol. Inca ma gandesc la o soluție. Dar rezultatul este zero.
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanfictionIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...