"Haide Iza..e doar o petrecere banala..." Se roagă Zayn de mine.
"Mai am putin Zayn! Nu stii ca fetele stau mult in fata oglinzii?" Ii zic repede.
A oftat si a mai luat o gura din berea din mana lui.
Dupa ce m-am imbracat mai lejer am mers spre masina lui neagră spre un albastru foarte inchis.
Zayn a condus normal. Ma așteptam sa conducă foarte repede. Avand in vedere ca a baut ceva si acum s-a urcat la volan,ceea ce e strict interzis,ma așteptam sa o ia razna.Casa la care se tine petrecerea zi de zi este mai mare. Este alta. Nu am mai fost aici niciodata,insa locul imi pare atat de cunoscut.
Am intrat cu el pe usa mare a casei. Deja erau foarte multi oamnei veți prin curte,deci inseamna ca in casa deja e blana toata lumea.
Am vazut cum o roscata l-a atins pe Zayn pe piept si i-a zâmbit,insa el a ignorat-o.
Ma strecuram,sau cel putin încercam,prin mulțimea de persoane. Erau asa multi! Nu ma așteptam.
Pana la urma am ajuns cu Zayn in bucatarie. Aici mai erau doua blonde cam uratele care au plecat repede cand l-au vazut pe Zayn. Nici macar nu au avut curajul sa dea ochii cu el... Ia stai! Astea doua s-au luat in gura cu el la petrecera trecuta,si Zayn le-a lasat fata replica si le-a facut de cacat. Imi amintesc de ele. A fost o seara grozava."Ce vrei de baut?" Ma intreaba Zayn.
"Momentan...un pahar cu apa.." Ii spun.
"Apa? La petrecere?" Rade incet.
"Imi e sete! Iar daca nu imi dai tu sa stii ca imi pot lua si singura!" Ii spun dur.
"Iti dau eu.."
Mi-a turnat apa rece intr-un pahar si eu am baut imediat. Aveam gâtul super uscat.
Zayn s-a asezat langa mine si si-a turnat o băutura roșie. Nici nu am avut curiozitatea sa il intreb ce bea."Zayn,maine ar cam trebui sa mergi sa te intalnesti cu băieții,serios acuma!" Ii spun pe un ton serios si hotărât.
"Da,da! Sigur!" Zice el nepăsător.
"Zayn!" Il avertizez.
"Iza.." Ma imita.
"Zayn..." Ii spun si imi ridic o sprânceană.
"Iza.." Zice si el si isi ridica o sprânceană.
Am pufnit in ras amandoi,dar ne-am oprit cand ochii noștri s-au intalnit.
Zayn s-a aplecat incet si m-a sarutat dulce.
A fost un sarut cald,incet si...ok? De-obicei repezea lucrurile."Ok acum trebuie sa bei si tu ceva.." Imi zice Zayn si eu zambesc.
Mi-a turnat intr-un pahar același lichid rosu pe care el il bea.
"Cand incepe turneul?" L-am intrebat.
"Nu stiu..peste vreo 2 saptamâni cred.. De ce?"
"Cred ca am sa va insotesc..si asa nu am ce face.." Ii spun incet.
Imediat telefonul lui Zayn a inceput sa vibreze. Cred ca a primit un mesaj. Era atent la ce scria apoi a raspuns.
"Ce e?" Am intrebat.
"La naiba! Iarasi vin reporterii. La fiecare petrecere la care afla ca vine o vedeta ei sunt prezenți." Spune nervos.
"Si ce facem acuma?.."
"Pai ori plecam ori stam prin camere.." Imi zice.
"Hai intr-o camera sau.."
"Mai intai hai sa vedem care e treaba prin sufragerie.." Ma intrerupe.
Am intrat amandoi in sufrageria imensa. Multe fețe cunoscute imi apar in fata.
"Cine e gagica Malik? Stii ca trebuie sa ne-o dai si noua,nu?" Zambeste malefic si pervers un baiat cu parul negru la mine.
Eu m-am incruntat.
"Karter ai face bine sa te cari la tarfele tale! Lasa-ma!" Zice dur Zayn si amandoi inaintan.
Am iesit afara si ne-am asezat pe zidul care cred ca tine locul unui gard care desparte casa de cealalta de vis-a-vis.
"Așteaptă aici! Ma duc sa iau niste băutura!" Imi spune Zayn si eu aprob.
Am așteptam mai bine de 10 minute. De ce naiba nu vine?..
Mi-am deblocat telefonul si am vazut ca am 7 apeluri nepreluate de la Harry plus alte 3 mesaje, 2 apeluri nepreluate de la Liam si un mesaj nou de la Jenn.Harry-
'Iza! Te caut de 6 ore! Unde esti???'
'De ce nu imi răspunzi? Daca te-am supărat imi cer scuze Iza!'
'Te rog raspunde-mi Iza! Te iubesc mult si nu vreau sa te pierd.. 'Am oftat si am vrut sa ii raspund dar am auzit cum cineva ma striga.
Era.....Liam? Ce cauta el aici? Daca vede ca am venit cu Zayn? Trebuie sa il ignor..partial.."Liam?" Am spus surprinsa. "De ce esti aici?" Il intreb.
"Am venit sa te caut Iza! Cu totii te căutam! Harry e foarte ingrijorat si tu stai aici! Ce ai patit?.." Zice usor dezamăgit.
"Liam! Nu am o relatie cu Harry deci pot face ce vreau,ok? Sa nu ma mai dadaceasca atata!" Ii zic.
"Dar el te iubeste.."
L-am ignorat si m-am uitat dupa Zayn dar nici urma.
Dinspre strada au apărut doua faruri mari. Reporterii."La naiba!" Am injurat. "Liam!! Haide in casa! Au venit reporterii si nu cred ca ai vrea sa apari la știri stand la o petrecere langa niste tarfe si multa băutura..nu prea face bine la imagine! Asa ca hai!" Ii zic si il iau de mana si fug cu el sus la etaj. Daca Zayn nu e aici,macar sa ma distrez cu Liam,nu?
'I'm a bad girl!' zic in sintea mea.
'But...i don't care!!'Am intrat intr-o camera la alegere si am încuiat usa.
"Iza? Ce facem aici?" Zice.
"Ne distram si noi putin Liam,nu vrei?" Il intreb incet si ma apropii de el.
Liam a înghițit in sec si a zâmbit pervers.
Ne-am asezat in pat si ne-am dezbrăcat incet unul pe celălat.
Am cautat rapid prin camera un prezervativ,dar nici urma. Apoi mi-am amintit ca am unul in panatloni! Zayn mi-a spus sa il țin eu pentru ca el nu mai avea loc.
L-am desfăcut si l-am rulat pe masculinitatea lui Liam.A intrat in mine timid,dar destul de puternic.
"Hai Liam! Nu te rusina! Da tot ce poti!!" Ii zic.
Liam se misca asa de bine..
I-am luat fata intre plane si l-am sarutat apăsat.Ne-am oprit amandoi cand am auzit un zgomot puternic... A semănat ca o...impuscatura?...
!!!
***
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanfictionIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...