Ma trezesc de dimineata,inhaland un miros bărbătesc. Imi mut poziția incet,iar Harry mormaie ceva,dar nu inteleg ce. Ma uit la ceas si este 06:43. De ce m-am trezit asa de devreme. Am inchis din nou ochii,insa nu ma mai ia somnul. Am decis sa ma duc sa imi fac baie la cap si apoi sa imi fac o ciocolata calda si sa pregătesc micul de jun.
Am intrat in cada,am tras perdeaua,si am inceput sa imi ud corpul cu apa fierbinte care curgea din dus.
Mi-am umezit parul si mi-am pus șampon pe par. In timp ce făceam mișcări circulare in par,am inceput sa fredonez o melodie de a baietilor. De data asta chiar am cântat bine. A inceput sa imi placa vocea mea. Am fredonat "Little things", "Night Changes", "You and I" si putin din "Best song ever".. Nu va imaginati ca am cântat toate melodiile întregi. Am sărit,cand de la una,la alta..
Dupa ce am terminat,mi-am înfasurat un prosop alb in jurul corpului. Cand am tras perdeaua,o talie stătea pe scaunul mic din baie. Harry."M-ai speriat!" Tresar. El chicoteste si ma ajuta sa ies din cada.
"Puteam si singura." Ii spun si ma îndrept spre chiuveta.
M-am spălat pe dinti si m-am îndreptat spre camera.
"Te-am auzit cântând in baie.." Spune Harry.
"Mhm! I-auzi..ce interesant.." Spun sarcastica uitandu-ma prim dulap.
"Canti bine! Serios!" Imi spune.
"Da...cant ca o lama impuscata.. Multumesc." Ii spun si ma strâmb.
"Iza!" Spune mai tare. Tresar si ma uit la el.
"Încetează sa iti ascunzi talentul!" Spune si se apropie de mine. Ma lipeste de perete,iar respiratia mea se opreste pentru cateva secunde.
"Te iubesc!" Spune si ma saruta.
Dupa ce iesim din sarut ma uit la el. In acei ochi verzi minunati. Vocea lui e inca ragusita.
"Mai vorbește..." Spun in timp ce imi mișc privirea de la ochi,la buze.
"De ce?" Zambeste.
"Imi place vocea ta.." Spun si incep sa ma joc cu parul lui.
"Si mie a ta!" Spune si isi lipeste fruntea de a mea.
M-am imbracat cu o pereche de colanți negri,o bluza gri simpla,mi-am prins parul intr-un coc dezordonat si m-am asezat din nou in pat alături de Harry.
Ne-am holbat unul la altul pret de mult timp. Ne studiam din priviri."Ce frumoasa esti!" Spune Harry din nou cu acea voce ragusita. Buzele lui rozalii se lipesc de ale mele,din nou formând un sarut dulce.
"Cumva esti Zeița Frumusetii si nu stiu eu?" Ma intreaba iar eu chicotesc.
"Iar tu Regele Zeilor si nu mi-ai spus?" Il intreb si imi ridic jucaus o sprânceană.
"Ce planuri ai pentru azi?" Continui.
"Pai...trebuie sa ma întâlnesc cu Ed.." Imi spune. Ed? Cine e Ed?
Ma strâmb incet,sperând sa isi dea seama ca nu stiu despre cine e vorba."Ed Sheeran.." Ma lamureste.
"Ah! Trebuia sa imi dau seama! Si..ce mai face?"
"Mbine..cred.. Trebuie sa înregistreze melodia 'Thinking Out Loud' si m-a rugat sa cant cu el cateva versuri."
"Waw! Super! Ar fi cazul sa faci un duo si cu Lady Gaga.." Il tachinez.
"Imediat!" Spune sarcastic.
"As da orice sa o întâlnesc! Sau pe Selena Gomez! Oh! Sau pe Inna..nu stiu multe despre ea,dar i-am ascultat cateva melodii si are o voce minunata!" Ii spun.
"O sa ai ocazia sa te intalnesti si cu ele,crede-ma.." Spune si imi face cu ochiul.
*************************************
Deciiiiii!!! Cum vi se pare cartea? Am nevoie de idei noi! Păreri,orice! Va rog! Lăsați-mi intr-un comentariu! Am nevoie de idei noi!!! Urgent! :))
Si,multumesc ca imi cititi cartea. Am peste 1.000 de lecturi. Nu ma așteptam,sincer. :D
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanficIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...