"Mergem?" M-a întreaba iar eu aprob din cap. L-am luat de brat si am coborat in parcarea blocului.
Masina lui neagră era parcata undeva mai in spate,si cu greu am observat-o.
Am urcat,Harry inchizandu-mi usa si ocolind masina urcându-se si el. Cand s-a asezat pe locul lui,a scos de la spate un trandafir rosu. I-am zâmbit si imediat l-am sarutat. Buzele noastre s-au unit,iar limbile noastre dansau impreuna. Ii simțeam respiratia mentolata cum se împleteste cu a mea. Nu m-as plictisi niciodata de acest sarut."Te iubesc!" A spus in sarut. Aceste doua cuvinte as putea sa le aud ani întregi,o viata intreaga. Ador cand le spune el.
A pornit masina si a condus mult timp. Dupa ore întregi a oprit masina. M-am uitat confuza pe geam,insa nu recunosteam locul.
"Unde suntem?" Il intreb curioasa.
"In apropiere de Franta iubito.. Bine,mai avem mult de mers,insa ne apropiem.."Imi spune. Franta?
Am coborat amandoi din masina si ma uitam in împrejurimi. Erau doar niste case mici insirate pe un drum.
Harry a scos din portbagajul mașinii o geanta mica cu haine."In seara asta vom sta la un hotel,iar maine dimineata vom merge mai departe." Ma anunta.
Am aprobat obosita si am intrat in hotelul la care ne-am cazat. Camera nu era foarte mare,insa era destul de spațioasa. Nu am scos niciun cuvant. Eram tăcută,insa nu stiu de ce.
"S-a intamplat ceva iubito?" Ma intreaba Harry dupa ce inchide lumina si se aseaza langa mine in pat.
"Nu..sunt doar obosita." Ii spun si il sarut pe obraz.
"Stii ca te iubesc mult,nu?" Imi spune.
"Da.." Ii zic incet.
"Si nu am sa-ti dau drumul niciodata.." Imi sopteste.
El ma strânge tare in brate si ma saruta pe frunte cu buzele lui calde si moi.
"Harry..dar parca ai spus ca peste o saptamana mergem in Franta.." Ii zic.
"Stiu baby,insa ma gândeam sa petrecem impreuna..doar noi doi cateva zile in plus.." Spune in timp ce eu ma joc inet in parul lui. Are un par asa moale.
Mi-am pus capul pe pieptul lui Harry,ii auzeam inima bătând si ii simțeam respiratiile.
Harry a inceput sa fredoneze o melodie lenta,dar s-a oprit."Continua.." Il rog.
Isi deschide gura si canta in continuare. Chiar imi plăcea melodia.
Pana la urma am adormit....
De dimineata mi-am deschis ochii simțind doua picioare împletite cu ale mele. Imi place sa ma trezesc asa. Ochii mei i-au intalnit pe cei ai lui Harry care erau deschisi. Credeam ca doarme."Buna dimineata frumoaso!" Spune cu vocea lui ragusita pe care o are in fiecare dimineata.
"Neata!" Ma apropii mai mult de el si il sarut. "La ce ora trebuie sa plecam?" Il intreb.
"Ar fi bine sa plecam peste o ora,ca sa avem mai mult timp la dispoziție,dar daca vrei sa mai stam,nu ma deranjeaza.." Imi spune.
"Plecam peste o ora. Ma duc sa imi fac un dus.." Ii spun si ma ridic.
Harry se ridica si el si ma urmeaza.
"Unde mergi?" Il intreb.
"Cu tine.."
"Harry..." Ma smiorcai.
"Oh haide iubito! Nu e ca si cum nu te-am mai vazut dezbracata sau ceva..." Imi spune.
"Dar.." Nu mai apuc sa spun ceva pentru ca el ma saruta,facandu-ma sa renunț la ceea ce aveam de spus.
Am intrat amandoi in cabina de dus. Apa fierbinte imi gâdilă pielea. Harry ia un burete in mana si pune putin gel de dus. Incet il freacă de spatele meu,facandu-ma sa simt acei fluturasi in stomac.
Am gemut de placere cand Harry a aplicat multe sărutări pe spatele meu si pe sânii mei."Te ador iubito!..." Imi sopteste in timp ce dusul ne-a udat pe amandoi pe par.
Dupa dusul lung,Harry imi infasoara un prosop in jurul meu,iar el isi infasoara unul in jurul taliei.
"Iubito..nu mai avem timp de distracție,pentu ca ne cam grăbim sa nu pierdem cazarea.." Imi rânjește pervers.
"Harry..daca Distractia pentru tine inseamna sex,nu voiam oricum sa fac asta acuma.." Chicotesc.
"Baby...noi nu facem sex..la noi e dragoste...pentru ca noi ne iubim..nu e o simpla aventura.." Imi explica el in timp ce ne imbracam.
"Intersanta explicație.." Il tachinez.
Am iesit din camera,am lasat cheia la recepție si am urcat in masina.
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanficIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...