Mi-a dat bluza incet jos,iar eu i-am desfăcut nasturii camasei pe care o avea pe el,pana cand a facut cunoștință cu podeaua. Harry mi-a mângâiat abdomenul pana cand a ajuns la pantaloni.
"Hai sa scăpăm si de astia.." Sugerează pervers.
Pantalonii mei ajung imediat undeva aruncați prin camera.
A inceput sa ma sărute,savurand fiecare părticica din mine,nelasand vreun loc neatins."Esti doar a mea.." Imi sopteste in ureche,muscandu-mi lobul,mii de furnicatura cuprinzandu-ma.
Continua sa ma sărute incet. Imi da sutienul jos,roseata deja apărând pe obrajii mei. M-a asezat sub el. M-a privit,iar eu mi-am acoperit sânii.
"Nu!" Spune luandu-mi mana.
"Harry..imi e rusine.." Recunosc.
"Nu ai de ce iubito. Esti foarte frumoasa." Zice incet.
Am lasat sa ma controleze. A ajuns in zona intimă si a privit pervers. In secunda următoare chilotii mei au dispărut,iar ai lui la fel. Nu stiu cand,dar au dispărut.
I-am privit obraznic masculinitatea(sau cum vreți sa o numiti :)) )care era..mare! Nu mai vauzusem asa ceva niciodata..
Harry a intrat incet in mine,miscanu-se lent. Am inceput sa tremur,iar Harry s-a oprit."S-a intamplat ceva?!"
"Nu..doar..am emotii..mi-e teama.." Ii spun.
"Nu trebuie scumpo..esti cu mine..va fi lent,ok?" Zice el.
Am dat din cap,si si-a continuat miscaririle dureroase. Dupa putin timp,durerea s-a transformat in placere.
"Doar a mea..." Mi-a soptit Harry in ureche.
Mișcările sunt lente,asa cum mi-a promis si plăcute.
Dar dintr-o data mareste votează devenind din ce in ce mai plăcut."Harry..." Gem iar el continua.
Atata placere...
"Iza...te iubesc.." Parca spune printre respiratii.
Amandoi ne-am dat drumul si am căzut lungiti pe pat rămânând intr-o stare de placere,de amorțeală.
"Cum a fost?" Zice Harry dupa ceva timp.
"Minunat.." Ii zambesc si il sarut. "Ma duc sa imi fac un dus.." Ii zic si ma ridic.
Am intrat in cabina de dus imensa si am lasat apa fierbinte sa imi mangaie pielea,pana cand simt pe cineva in spatele meu si tresar speriata.
"Nu te speria iubito! Sunt eu.." Zice sărutându-ma pe spate.
El m-a spălat pe spate,iar eu l-am spălat la par. Mainile mele s-au pierdut prin buclele lui. El mi-a udat parul cu apa intenționat si am fost nevoită sa il las sa ma spele si el.
Cand am iesit din dus,mi-am pus halatul meu preferat care l-am luat la mine,si un prosop pe cap.
Harry doar si-a pus un prosop in jurul taliei.
M-am asezat pe pat si mi-am pus telefonul la încărcat. Am primit niste mesaje de la Zoe,Jenn si...Zayn?
'Ce faci?' Scria. Serios? De ce ma întreba asta.
Nu i-am raspuns. M-am uitat la ceas si am vazut ca e 23:27. Mi-am luat pijamalele si am adormit imediat in bratele lui Harry.
CITEȘTI
Sora misterioasă
FanfictionIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...