De ce a facut asta? De ce in fata mea? De ce?
Imi tot pun intrebari inca de cand m-am trezit. Nu a fost asa ciudat sa dorm cu Liam. M-am simtit in...siguranță,cred.
M-am trezit de dimineata transpirata si cu o durere de burta.
Acum sunt in dus si incerc sa ma spăl,dar pur si simplu nu am forța in brate. Ce e cu mine? De ce întunericul ma urmărește?Am tresărit cand am auzit un ciocanit in usa de la baie.
"Ies imediat!" Am strigat cu ultima putere.
Am oprit dusul,mi-am înfasurat un prosop curat in jurul corpului si am iesit incet din baie. E ciudat sa apar in fata lui Liam aproape dezbracata,dar chiar nu imi pasa acuma. Adica nu sunt chiar nud. Nu are ce sa vada prin prosop..
"Scuze daca te-am deranjat,doar ca voiam sa te anunt ca la 2 e plecarea si daca vrei sa mergem sa mancam ceva..pari înfometata!" Imi spune si zambeste incet.
"Ok. Ma îmbrac si mergem,bine?" Ii spun si el aproba fericit.
Liam s-a dus si el sa se spele si eu m-am imbracat.
Mi-am luat o bluza,blugii mei albi,si adidașii. Pun pariu ca in Londra e o vreme urâta acuma. Parul l-am pieptanat si l-am lasat desfăcut.***
Londra...acra Londra! Stiu ca unii ar da orice sa ajungă aici,dar eu m-am cam saturat. Vremea urâta m-a întâmpinat,iar acest lucru imi face ziua si mai proasta.
Liam sta cu mine in apartament. E ciudat,nu? Dar nu imi pasa. E doar un amic. Suntem ca...frații..cred.
Telefonul incepe sa imi vibreze. Zayn."Da?" Raspund.
"I-Iza? Unde esti?" Spune îngrijorat.
"Acasa.." Spun simplu.
"La hotel,nu?"
"Nu... Acasa.. In Londra.." Ii zic si mai nepăsătore.
"Iza stiu ca nu am niciun drept sa iti spun asta,dar te rog intoarce-te pana cand Harry nu va face ceva rau.." Imi zice panicat.
"C-ceva r-rau?" Ma balbai.
"Da Iza! Te rog!" Spune repede.
"Scuze Zayn,dar nu. Deja e prea mult." Spun si inchid fara sa il las sa mai spună nimica.
Daca Harry va face ceva rau e problema lui. E viata lui. Nu e a mea. Eu sunt Iza,el e Harry. Doaua persoane diferite.
M-am asezat pe canapeaua din sufragerie langa Liam care se uita la televizor.
Am oftat si imediat l-am facut sa isi întoarcă privirea spre mine."Totul e ok?" Ma intreaba.
"Nu..la naiba Liam! Nimic nu merge bine!" Zic nervoasa si imi pun mainile la tâmplă lasandu-mi capul aplecat.
"Iza,relaxează-te! Totul va fi bine.." Spune dar eu dau din cap negativ simțind cum cateva lacrimi se scurg pe obrajii mei.
"Nu,nu,nu! Nu va fi ok... Harry e acolo,eu aici. El e cu fata aia..si eu..cu tine. De ce eu? Aveam o viata...cat de cat normala... Liam! Am nevoie de ajutor..." Spun in timp ce plang facand scurte pauze.
Liam vine langa mine si ma imbratiseaza tare soptind un "shhh".
"As putea sa trec peste?" Il intreb nesigura.
"Daca..tu esti pregătită...e decizia ta.." Spune Liam confuz.
"Nu cred ca sunt.." Spun si ma uit in gol.
E seara. E 23:00. Imi e somn.
"Liam,eu ma duc sa dorm...." Ii spun obosita si el ma insoteste.
CITEȘTI
Sora misterioasă
Hayran KurguIzabella,o fata simpla, de 16 ani,afla ca vedeta internațională Harry Styles e fratele ei! Cum a reacționat cand a aflat acest lucru? Isi va mai păstra relația cu mama ei? Viața ei va mai fi aceiasi sau se va schimba complet? Ce se va intampla cu tr...