Capitolul 25-La concert/Dupa concert

391 17 0
                                    

Țipete. Pancarde ridicate in sus. Fete care leșina si care plang ca in sfarsit isi vor intâlni idolii. Fete pregătite sa ii întâlnească. Fete care sunt fericite,indiferent ca se afla in ultimul rând. Fete îmbrăcate in haine cumparate de la magazinul '1D-World'. Fete care se împing doar ca sa ajungă sa faca poze cu idolii. Fete disperate care dărâma gardurile ce desparte scena de directioneri.
Si toate astea...pentru ce? Pentru ca acuma o sa afle ca unul din membrii trupei va părăsi trupa si este posibil ca fiecare sa urmeze o cariera solo?
Imi este frica de reacțiile lor.
Băieții sunt pregătiți sa urce pe scena,dar de data asta nu vor urca sa cânte,asa cum obișnuiau sa o faca,ci de aceasta data ca sa faca marele anunt.
Au urcat. Emotii. Sentimentul care ma cuprinde.

"Salut Barcelona!!! Ma bucur tare mult sa va vad. Stiu ca aici se afla si directioneri din alte părți ale lumii,de aceea am ales sa va spunem in aceasta seara ceva. Este un lucru dureros. Un lucru care stiu ca nu o sa il intelegeti,dar din pacate este deja hotărât. Un lucru care ne va schimba directiile."Incepe Louis.

"In primul rând voi ne-ati schimbat viețile! Sunteți minunati! Fara voi noi nu am fi fost aici! Vreau sa va spun ca va iubec pe toți! Si ca am facut tot posibilul sa multumesc pe fiecare in parte,dar e foarte greu! Multumesc pentru susținere! Pentru tot! Si ca sa nu o mai lungim asa de mult,sa trecem la subiect. Eu am luat decizia sa iau o pauza. Sa părăsesc...trupa..." Spune Liam înghițiți in sec.

In acel de moment s-au auzit o multime de țipete,dar nu țipete de fericire,ci de tristete. Toate fanele au început sa plângă fara sa se oprească. Unele au urcat pe scena si au inceput sa il roage pe Liam sa nu faca aceasta greșeală,dar degeaba.

Harry se uita la mine,iar eu la el. Am strambat un zâmbet,iar el si-a sters o lacrima si a înaintat in fata.

Băieții s-au îmbrățișat si au părăsit scena.

"La revedere scena...." Spune Liam. "La revedere faima..." Continua.

•A DOUA ZI///DUPA MULT TIMP•
A doua zi,in ziare,pe internet,peste tot,se vorbea de marea despartire a trupei.
Asa au continuat timp de cateva luni bune de zile,pana au încetat.
Am pierdut intr-un fel legătura cu Liam pentru ca s-a mutat in Italia.
Louis sta in New York,dar mai vine in Londra,Niall a rămas in Irlanda,iar Harry s-a despărțit de acea fata. Eu m-am înscris la o scoala noua,iar acuma sunt chiar olimplica. Lunile astea m-am ocupat numai si numai de scoala. Am invatat intens ca sa recuperez,si am reușit. Acuma fac pregătire la matematica,engleza si biologie. Am inceput sa ma duc si la cateva cursuri de aerobic.
Pot spune ca viata mea s-a schimbat in bine,iar măcar acuma ma simt mai bine. M-am si angajat la un magazin,la care sunt plătită foarte bine,încât sa imi pot plăti facturile si tot ce mai am nevoie. Plus ca imi trimite si mama in fiecare saptamana cativa bani.
Telefonul incepe sa imi vibreze. Ah! Din nou notificări de pe Twitter. Din nou mesaje urate de la foștii fani. Am sa imi șterg contul. Va fi mai bine pentru toata lumea. Șters!

Nici o directionera nu isi poate reveni de la marele anunt. Sunt disperate. Viata lor este complet distrusă,acuma viata lor nu mai au nici un farmec,niciun rost.Am citit multe mesaje si am vazut ca unele deja au intrat in depresie,ar face orice sa ii mai vadă inca o data impreuna pe scena,dar este imposibil.
Imi este frica,dar nu stiu de ce.......

*************************************

Stiu ca nu e un capitol 'waw',dar totusi... :)) Ce credeți ca se va intampla? Sau ce vreți sa se întâmple. Va astept părerile. Chiar am nevoie de idei! :)

Sora misterioasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum